Ny her i gruppen, så en lille præsentation:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

934 visninger
10 svar
0 synes godt om
20. oktober 2010

CA

Hej... Så fandt jeg ind i mødregruppen. Havde ikke lige undersøgt siden så grundigt, så vidste slet ikke I var her (tak for tippet Ditte)

Jeg er i uge 28 og har termin d. 14. januar. Er arbejdløs, da min kontrakt udløb i august. Nu er det så en lille smule svært at finde arbejde når man tropper op med en mave der ligner noget der koster penge for en arbejdsgiver. Så her er jeg - fanget i arbejdsløshedssystemet, hvor jeg på mandag starter i (meningsløs) aktivering. Tar det heldigvis stille og roligt selvom jeg føler jeg spilder både min og deres tid. Desværre er der ikke andre veje ud end at blive sygemeldt, men jeg har det jo egentlig meget godt 

Har taget 13kg. på, døjer lidt med halsbrand, hævede fødder og plukveer, men ellers er alt godt.

Jeg mærker den lille hver dag og nyder det!!

I slutningen af november skal jeg til scanning for 3. gang, da de mistænker min moderkage for at ligge i vejen for alm. fødsel Krydser fingre for at den har flyttet sig på plads.

Det var en lille præsentation af mig. Gæder mig til at følge lidt med herinde. Rart at finde nogen i samme situation som en selv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2010

Marco2

Velkommen til.

Træls med den meningsløse aktivering. De burde bruge ressourcerne og pengene mere konstruktivt, men det er jo en heeelt anden sag

Jeg har termin den 3. feb. Venter en pige.

Må håbe moderkagen "arter" sig.

AG

Anmeld

20. oktober 2010

AA10

hej velkommen til håber du bliver glad for det trist ang job er i næsten samme situation håber det med moderkagen rykker sig god dag

Anmeld

20. oktober 2010

Riksen

Hej igen, og velkommen til gruppen

Jeg håber du falder godt til rette herinde, vi er nemlig supersøde, og der er altid nogle, der er klar med en kommentar eller et svar på et spørgsmål.

Det er da lidt øv at du skal i aktivering, men en regel er en regel, og sådan er det jo bare en gang i mellem. Men det er da godt at du er ved frisk mod.

Jeg håber at scanningen går godt og at den viser at moderkagen ikke ligger vejen, så kan føde almindeligt.

Hilsen Rikke 27+2

Anmeld

21. oktober 2010

DK

Hej Hej

Super du fandt os!!

Træls med arbejdsløshed, og endnu mere med håbløs aktivering!!

Lad os håbe at din moderkage kan komme lidt afvejen så babyen kan komme ud den rigtige vej!!

Men velkommen!!

Anmeld

22. oktober 2010

Lene76

Velkommen til  håber din moderkage har flyttet sig, så du selv kan få lov at føde

nogengange kan man undre sig over at de gider at bruge penge på at sætte gravide igang, det er nok en del andre der er vigtigere at få igang......

Knus Lene, gravid med 3. barn, termin 17 feb

Anmeld

22. oktober 2010

CA

Mange tak!! Glæder mig rigtig meget til at følge lidt med herinde

I går oplevede jeg at den lille moslede rundt, slog koldbøtter og sparkede i går fra middag og til midnat uden pauser - bare lidt forskel på hvor meget kraft det var med. Og i morges kl. 6 var der gang i den igen - og nu igen! Hold da op en frisk baby jeg gemmer

Har I også oplevet at baby har været i gag så lang tid?

Anmeld

22. oktober 2010

IAH

Carina87 skriver:

I går oplevede jeg at den lille moslede rundt, slog koldbøtter og sparkede i går fra middag og til midnat uden pauser - bare lidt forskel på hvor meget kraft det var med. Og i morges kl. 6 var der gang i den igen - og nu igen! Hold da op en frisk baby jeg gemmer

Ja, men det er meget forskelligt.

Jeg var til vækstscanning sidste fredag. Lægen måtte næsten opgive fordi han bevægede sig så meget. Jeg lå og var lidt flov, det var jo fordi jeg havde syndet og drukket iskold cola lige før scanningen. Det er virkelig noget, der får ham til at vågne op..

Der er dage, hvor der er næsten helt stille og andre, hvor han næsten ikke holder op og tydeligt kan ses gennem maveskindet. 

Han vågner hver morgen klokken 5 (næsten helt præcis) og sparker løs. Han falder heldigvis i søvn igen efter ½ times tid. Men jeg har vel et forvarsel om hvor tidligt dagene vil begynde efter fødslen..

God weekend

Iben

Anmeld

22. oktober 2010

CA

IAH skriver:

Ja, men det er meget forskelligt.

Jeg var til vækstscanning sidste fredag. Lægen måtte næsten opgive fordi han bevægede sig så meget. Jeg lå og var lidt flov, det var jo fordi jeg havde syndet og drukket iskold cola lige før scanningen. Det er virkelig noget, der får ham til at vågne op..

Der er dage, hvor der er næsten helt stille og andre, hvor han næsten ikke holder op og tydeligt kan ses gennem maveskindet. 

Han vågner hver morgen klokken 5 (næsten helt præcis) og sparker løs. Han falder heldigvis i søvn igen efter ½ times tid. Men jeg har vel et forvarsel om hvor tidligt dagene vil begynde efter fødslen..

God weekend

Iben

Kan huske min søster fik afvide af jordemoderen at hun skulle vække ham med et glas kold vand når hun trængte til at mærke liv. Han sov nmelig uanmindeligt meget

Ja man begynder at få en idé om hvordan det blir når h*n melder sin ankomst. Vores falder i søvn når der er larm eller bare mange mennesker der snakker.

God weekend til dig også!

Anmeld

22. oktober 2010

AA10

Carina87 skriver:

heheh det er en vild følse ikke ..?

ja min prinsesse er rigtig aktiv det er flere gange dagligt og det er hver dag så det må jo betyde at hun har det godt ved du hvad det bliver...??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.