39+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2010

Josesmor

mor-til-vanessa skriver:

den er stadig lige så smuk som i sidste uge

Ja tak Var lidt spændt på om den var faldet lidt ned..., men næææ.. kan ikke se de store ændringer..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2010

<3

Fin mave Med den form kan det være svært at se om den er faldet ned eller ej. Synes ikke den er udpræget høj eller lav

Anmeld

21. oktober 2010

Josesmor

Kirle skriver:

Fin mave Med den form kan det være svært at se om den er faldet ned eller ej. Synes ikke den er udpræget høj eller lav

okay.. ja jeg er ikke lige så proff til at se sådan noget Men synes måske min navle er kommet lidt længere ned i forhold til for flere uger siden.. men måske ønsketænkning.. Hvem ved

Anmeld

21. oktober 2010

<3

Sama skriver:

okay.. ja jeg er ikke lige så proff til at se sådan noget Men synes måske min navle er kommet lidt længere ned i forhold til for flere uger siden.. men måske ønsketænkning.. Hvem ved

ja eller den er blevet større. Jeg er nu heller ikke prof men din ligner min (eller den jeg havde for snart 3år siden) og der stod han fast fra 26uge men kom i uge 38. Og ingen kunne se at den "faldt ned"

Anmeld

21. oktober 2010

Josesmor

Kirle skriver:

ja eller den er blevet større. Jeg er nu heller ikke prof men din ligner min (eller den jeg havde for snart 3år siden) og der stod han fast fra 26uge men kom i uge 38. Og ingen kunne se at den "faldt ned"

Okay.. hun har også stået fast i flere uger efterhånden.. men det betyder åbenbart ik så meget.. hun gider ik ud i kulden

Anmeld

21. oktober 2010

<3

Sama skriver:

Okay.. hun har også stået fast i flere uger efterhånden.. men det betyder åbenbart ik så meget.. hun gider ik ud i kulden

Næh det ville sgu heller ikke hvis det var mig

Anmeld

21. oktober 2010

Josesmor

Kirle skriver:

Næh det ville sgu heller ikke hvis det var mig

nej jeg kan faktisk også godt forstå det.. fordi det er da virkeligt blevet efterår i Danmark.. Gysss

Anmeld

21. oktober 2010

<3

nej jeg kan faktisk også godt forstå det.. fordi det er da virkeligt blevet efterår i Danmark.. Gysss

Ja det er monsterkoldt! Heldigvis er det også sundt!

Men det gode ved at få børn på denne årstid, min søn er fra begyndelsen af november er at man ikke skal være så bange for om de får det for varmt!

Bare husk at hvis det er tåget så må de små ikke ligge ude og sove. Deres lunger kan ikke klare så fugtig vejr

Anmeld

21. oktober 2010

mor-til-vanessa

Sama skriver:

Ja tak Var lidt spændt på om den var faldet lidt ned..., men næææ.. kan ikke se de store ændringer..

synes heller ikke min så ud til at falde ned dengang selvom hun lå helt nede med hovedet.

tror det er forskelligt hvor meget man kan se det :-)

Anmeld

21. oktober 2010

Josesmor

Kirle skriver:

Ja det er monsterkoldt! Heldigvis er det også sundt!

Men det gode ved at få børn på denne årstid, min søn er fra begyndelsen af november er at man ikke skal være så bange for om de får det for varmt!

Bare husk at hvis det er tåget så må de små ikke ligge ude og sove. Deres lunger kan ikke klare så fugtig vejr

Nej det læste jeg faktisk godt i et af mine 5000 blade.. Men tak for påmindelsen Vi har en gang imellem garagen og hus som er isoleret, og som jeg har tænkt mig hun skal stå i hvis det er koldt udenfor. Der er altid en god tempratur... Kan mærke jeg bliver en høne mor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.