40 - fed og færdig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

666 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. oktober 2010

Slettet

Jeps det er mig

Jeg rundede i dag 40+0 (For første gang i mit liv) ...Hvorfor kommer han ikke ud? - Mine graviditeter er blevet længere for hver gang, dét er da snyd!

...Er der andre utålmodige tilbage derude?? Jeg synes bare at ALLE føder for tiden!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2010

Siber

jeg har så ikke rundet de 40, men hold kæft jeg ikke gider mere!

Jeg skal have pks den 5 nov, men lige nu har jeg bare lyst til at det skal gå igang af sig selv, så bebs kan komme ud!!!!! Jeg har blødt lidt i dag, men har ikke ringet til fødegangen, og nu bløder det ikke mere!

jeg har jo ligesom dig 2 børn, og hvor ville jeg gerne være mobil igen, og lave ting sammen med dem!

Men øv ja hvor snyd at du skal gå over tid denne gang!!!! men jeg har desværre hørt det før, med 3. gangs gravide!!!

Masser af vestøv i din retning, kom så ud Buster!!!

Knus Siber

Anmeld

20. oktober 2010

marhemor

Jeg er næsten 40 - fed og færdig... I hvert fald i morgen

Min utålmodighed har også nået toppen nu, til trods for at jeg på ingen måde er besværet af min graviditet... Vil bare så gerne have vores lille pige ud nu, og opleve noget nær en normal mave igen

Bliver dog sat i gang i morgen, så jeg kan da se en ende på det, men hold da op, hvor ville jeg gerne at den lille selv måtte bestemme sig for at komme ud, idag

Sender VE-støv afsted mod Buster og mod Norge, og så håber jeg at vi også snart kan komme på oktober-fødselsdagslisten

Maria (39+6)

Anmeld

20. oktober 2010

Gyllibik

Jeg er heller ikke helt 40 endnu,  men det er jeg på søndag. Håber dog han vil komme på fredag, da min mand ønsker sig vores lille prins på sin fødselsdag

Sende dig masser af tålmodighed og vestøv, ikke fordi det er noget jeg har på lager, meeeennn

Anmeld

20. oktober 2010

JacobsMoar

Jeg er 40.. +5 og SÅ færdig..

Da jeg i løbet af formiddagen synes at der poppede flere og flere "jeg har født-indlæg" var jeg HELT færdig.. Tror bare man skulle sige BØH, og så ville jeg sætte mig til at tude..  Og så mange "jeg har født-indlæg" har der nok ikke været alligevel

Jeg vil føde, jeg vil have baby ud.. Længes efter at holder ham i mine arme, dufte ham.. Holder øje med hvert enkelt lille tegn, som bare slet ikke er der..

Ender garanteret med at blive sat igang, have veer i 3 dage og få AKS..  Mine total skræksenarier.. Ej, pjat..

Anmeld

20. oktober 2010

sus34

Jeg er "kun 39+1 men jeg har besluttet mig for at føde søndag aften for det passer ligesom godt ind i det hele....  Så nu er jeg bare lidt spændt på om jeg kan finde ud af at lystre mig selv.... og med min statestik som siger en sat i gang 2 dage efter termin pga. vandafgang og ingen veer.. en 14 dage over tiden og sat igang og en en uge over tiden så vil jeg da bestemt mene det er min tur til at føde lidt før termin.... sagde hende den drømmende. Men søndag vil passe perfekt, fordi min 3 store drenges far har lige været på ferie i 2 uger og han kommer hjem søndag, så drengene kan være hos ham imens... og min kæreste kommer hjem fra skotland i overmorgen... han arbejder ude i europa 4 uger og er så hjemme 2 uger... så det vil være super dejligt, hvis hun ikke lige kommer når han skal afsted igen, men så han får tid til at nyde hende sammen med mig... men en fordel med jeg ikke har set ham i 3 uger kunne jo være at gensynssex måske kan sætte gang i noget...  

Men jo, jeg er vist bare med i de utålmodiges klub...

Anmeld

20. oktober 2010

Slettet

Tak for svar skønne kvinder! Det hjælper lidt at vide, at man ikke er alene på den synkne skude ...men jeg har nu tænkt mig at føde i nat (neeej der er absolut ingen tegn på, at det kommer til at ske *suk*) - det må jo ske før eller siden, så hvorfor ikke?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.