Jeg hader påstålige forretninger.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

518 visninger
2 svar
0 synes godt om
20. oktober 2010

Plysbjørnen

Har lige været ude og hente en stor seng til Benjamin, en seng på 90x200 med sengehest.

Da vi så kommer hjem konstaterer jeg at der på sengehesten står senge hest til rutschebane. undersøger først sagen (på hoppekids' hjmmeside) og konstaterer at det drejer sig om en sengehest hvor der er trappeopgang i den ene side og beregnet til rutchebane i den anden.

Hvor ved jeg ringer til forretningen og forklarer dem sagen. De på står hårdnakket at det er mig der er forkert på den, og den sengehest som jeg i øvrigt sidder og ser på en samlevejling på ikke findes.

Så nu skal jeg samle hele sengen for at konstaterer at den sengehest, som jeg påstår er forkert altså nu også er forkert.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2010

Mary

Kan du ikke tage sengehesten med til butikken og få dem til at konstatere at du har ret?  - altså uden at samle det hele først?

Det er da drønirriterende!

Anmeld

20. oktober 2010

Plysbjørnen

Mary skriver:

Kan du ikke tage sengehesten med til butikken og få dem til at konstatere at du har ret?  - altså uden at samle det hele først?

Det er da drønirriterende!

Sengehesten kunne slet ikke samles, det eneste der var med til den var et vinkelbeslag og det kommer jeg ikke langt med.

Det er som end dem der sagde at jeg skulle samle den, og at jeg jo så måtte komme igen hvis den ikke passede.

Problemet er bare lidt at forretningen ligger i sønderborg (ca 30 km væk), og jeg skal ud og låne en bil for at komme til sønderborg. Men der er jo nok ikke andet for end at jeg må se om jeg kan låne "de gamles" bil på fredag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.