Av tror der er ved at ske noget nu...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.935 visninger
21 svar
0 synes godt om
20. oktober 2010

mullesmith2

Uha nu har jeg haft smerter her siden i morges, menssmerter der kommer og går og trækker lidt ned i benene... Syntes ikke de gør ondt nok til det er noget rigtigt endnu, men de begynder da at gøre mere og mere ondt. Håber lige det går i sig selv igen, er jo trods alt kun 33+2. Men det er jo også tvillinger... hmm venter spændt på hvad det er udarter sig til...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2010

JacobsMoar

mullesmith2 skriver:

Uha nu har jeg haft smerter her siden i morges, menssmerter der kommer og går og trækker lidt ned i benene... Syntes ikke de gør ondt nok til det er noget rigtigt endnu, men de begynder da at gøre mere og mere ondt. Håber lige det går i sig selv igen, er jo trods alt kun 33+2. Men det er jo også tvillinger... hmm venter spændt på hvad det er udarter sig til...

Har du snakket med FG? Det ville jeg altså nok lige.. De skal jo helst blive derinde lidt endnu, og et opkald er der jo ikke noget galt i

Anmeld

20. oktober 2010

Ranarupta

mullesmith2 skriver:

Uh, jeg tror altså også lige, at jeg ville ringe. Bare fordi...

Giver du en update?

Anmeld

20. oktober 2010

twinboys

Stadig ring til fg, de kære tvillinger har det jo med at komme før tid...

Majbritt

Anmeld

20. oktober 2010

mullesmith2

Venter lige lidt med at ringe nogen steder, det er ikke alarmerende smerter, men føles som optræk til noget. Vil lige se tiden lidt an her de næste par timer og begynder det at gøre virkelig nas jamen så ringer jeg selvfølgelig.

Anmeld

20. oktober 2010

mullesmith2

twinboys skriver:

Stadig ring til fg, de kære tvillinger har det jo med at komme før tid...

Majbritt

Ja dine drenge var godt nok tidligt ude må man sige... men de er nu endt helt godt på alle dine dejlige billeder

Anmeld

20. oktober 2010

Ranarupta

mullesmith2 skriver:

Venter lige lidt med at ringe nogen steder, det er ikke alarmerende smerter, men føles som optræk til noget. Vil lige se tiden lidt an her de næste par timer og begynder det at gøre virkelig nas jamen så ringer jeg selvfølgelig.

Jeg tænker bare på lungemodner, hvis de nu er ved at komme...

For det skal gives af to gange med 24 timers mellemrum og det kan måske ikke nåes, hvis fødslen går igang...

Anmeld

20. oktober 2010

Marco2

7 uger for tidligt er godt nok ikke så godt, så det er da ned og ligge og slappe af.

Ag

Anmeld

20. oktober 2010

twinboys

mullesmith2 skriver:

Ja dine drenge var godt nok tidligt ude må man sige... men de er nu endt helt godt på alle dine dejlige billeder

Takker hvor er du sød... glæder mig til at se dine... men vent ikke endnu

Majbritt

Anmeld

20. oktober 2010

mullesmith2

Nu tager vi det lige heeeelt roligt... tager lige lille lur hvis jeg da kan sove....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.