så har jeg lige været til fys...
og kunne konkludere at jeg havde ret i det jeg troede var galt..
min læge troede jo fuldt og fast på at det var min iskas nerve der var problemet.. og havde givet mig akupunktur... men det har jo ikke hjulpet en meter.. (som jeg forudsagde da jeg ligesom godt viste det ikke var den der var problemet... men læger gider jo aldrig at lytte når man stiller sin egen diagnose)
nå men problemet er så at min hofte skrider ud af ledet.. ikke helt ud men tæt på, hver gang jeg går.. og det giver irritation i de små stabiliserende muskler i hoften/ballen. Det har så givet mig en form for betændelse tilstand som gør ufattelig ondt. så jeg fik af vide at jeg skulle ringe til lægen (reserve lægen, da min egen har ferie) og bede om endten mere smertelindring eller en blokade.
samtidig har jeg for lidt muskelmasse i min venstre side og det gør heller ikke tingene bedre.. så det skal trænes op igen.. men det er jo svært så længe det gør så ondt, så første skridt er at få smertelindret det så jeg kan træne det op igen..
samtidig er jeg blevet henvist til en anden fys som er mere inde i alt det med bækkenet osv. for min fys mente der også var nogle problemer der..
nu vil jeg lade være med at ævle jer øreløse mere..
Anmeld