update på hofte problemerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

569 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. oktober 2010

bette

så har jeg lige været til fys... 

og kunne konkludere at jeg havde ret i det jeg troede var galt.. 

min læge troede jo fuldt og fast på at det var min iskas nerve der var problemet.. og havde givet mig akupunktur... men det har jo ikke hjulpet en meter.. (som jeg forudsagde da jeg ligesom godt viste det ikke var den der var problemet... men læger gider jo aldrig at lytte når man stiller sin egen diagnose) 

nå men problemet er så at min hofte skrider ud af ledet.. ikke helt ud men tæt på, hver gang jeg går.. og det giver irritation i de små stabiliserende muskler i hoften/ballen. Det har så givet mig en form for betændelse tilstand som gør ufattelig ondt. så jeg fik af vide at jeg skulle ringe til lægen (reserve lægen, da min egen har ferie) og bede om endten mere smertelindring eller en blokade. 

samtidig har jeg for lidt muskelmasse i min venstre side og det gør heller ikke tingene bedre.. så det skal trænes op igen.. men det er jo svært så længe det gør så ondt, så første skridt er at få smertelindret det så jeg kan træne det op igen..

samtidig er jeg blevet henvist til en anden fys som er mere inde i alt det med bækkenet osv. for min fys mente der også var nogle problemer der.. 

nu vil jeg lade være med at ævle jer øreløse mere.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2010

Plysbjørnen

Øv hvor træls. håber du snart kan få noget der hjælper så du ikke har helt så ondt.

Anmeld

21. oktober 2010

Louise mortil4

ejj sådan noget bras. Så er det da rigtig forståeligt at du har så ondt. Du fik ikke nogen grund, hvorfor det er kommet?? Jeg håber du har bedre held med den anden læge end din egen.

Louise

Anmeld

21. oktober 2010

linemus

Puha, hvor slemt. Men hvor er det godt, at du er kommet til nogen, der kan se, hvad der er galt og hvad der skal gøres ved det. Så må du knokle på, så du kan blive tip top igen, men hvor er det surt og hårdt og møgtræls, at du skal døje med det, når det er nu du skal nyde tiden med lillesøster og samtidig have overskuddet til begge børn. Du får et stort kram fra mig

Anmeld

21. oktober 2010

bette

Louise mortil4 skriver:

ejj sådan noget bras. Så er det da rigtig forståeligt at du har så ondt. Du fik ikke nogen grund, hvorfor det er kommet?? Jeg håber du har bedre held med den anden læge end din egen.

Louise

jamen hende fysen.. sagde at det nok var fordi jeg ikke har lavet det store under graviditeten pga bækkenløsning.. og da jeg så havde født ville jeg jo igang idet jeg jo følte mig smertefri.. og så gik jeg heeelt ned i byen og hjem igen og over i børnhaven med mikkel og hjem igen... det tror hun ikke min krop har været klar til. fordi jeg jo ikke rigtig har lavet det store i 9 mdr. 

hun mener at den store balle muskel var gået i hi og glemt hvordan man fungere og så har de små stabiliserende muskler taget over og så har jeg fået en overbelastning hvori der stå er opstået flamation. 

så når jeg skal noget så skal jeg selv huske at spænde mine baller... sådan at kroppen langsomt selv finder ud af at bruge den automatisk igen.. 

lyder sygt.. men har før fået det af vide.. 

har nemlig også det problem at i samme side som ballen har jeg faktisk mindre musklen masse end i højre side af ryggen.. så er stærkest i højre side.. og det gør at jeg hænger mere på den ene hofte også  

men er dælme glad for det er noget der kan gøres noget ved.. !!

Anmeld

21. oktober 2010

Lene76

Av så er der ik noget og sige til at du har haft mega ondt, men godt at fysen ku finde ud ad hva det var, så du kan få det trænet op igen..... go bedring med hoften, håber du hurtigt blir smertefri så du kan få trænet rumpen op igen

Anmeld

21. oktober 2010

bette

Lene76 skriver:

Av så er der ik noget og sige til at du har haft mega ondt, men godt at fysen ku finde ud ad hva det var, så du kan få det trænet op igen..... go bedring med hoften, håber du hurtigt blir smertefri så du kan få trænet rumpen op igen

haha det kunne jo være jeg får en lækker numse.. haah 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.