Billi Bi Støvler sælges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
6.972 visninger
51 svar
0 synes godt om
20. oktober 2010

forår

Hej damer

Jeg sælger mine Billi Bi støvler, da jeg ikke kan passe dem mere

De er ikke brugt meget, man kan dog ane at de er brugt på sålen og lidt på snuden.

De er sorte og i str.40.

Jeg måler 39cm på det tykkeste sted på benet og jeg kan godt lyne dem, de er lidt dog stramme Hælen er ca 6cm

Nypris 1699kr

Kom med et bud

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2010

Ranarupta

Øj, de er lækre! Men kan nok ikke presse mine lægge i dem - i hvert fald ikke, hvis jeg skal kunne lyne dem

Håber du får dem solgt.

Anmeld

20. oktober 2010

forår

Ranarupta skriver:

Øj, de er lækre! Men kan nok ikke presse mine lægge i dem - i hvert fald ikke, hvis jeg skal kunne lyne dem

Håber du får dem solgt.

Altså man bestemmer jo selv om man vil lyne dem..du kunne evt altid holde dem fast med en elastik eller tape...ej spøg til side...ja de er mega lækre, så håber osse på at finde en der vil købe dem.

Anmeld

20. oktober 2010

Ranarupta

forår skriver:

Altså man bestemmer jo selv om man vil lyne dem..du kunne evt altid holde dem fast med en elastik eller tape...ej spøg til side...ja de er mega lækre, så håber osse på at finde en der vil købe dem.

Uh, det er ellers nogle gode idéer, du kommer med!

Anmeld

28. oktober 2010

forår

3. november 2010

forår

9. november 2010

forår

16. november 2010

forår

Har dem stadig;o)

Anmeld

16. november 2010

ekzunz

Har dem stadig;o)

Hvis de havde været med ekstra vidde i benet, så havde jeg da slået til med det sammen.... Men mine stænger er vist også for fede til dem der (jeg har i hvertfald et par brune, næsten ubrugte, Billi-bi i skabet - som jeg ikke kan hive helt op...

Anmeld

17. november 2010

forår

Znuzke skriver:

Hvis de havde været med ekstra vidde i benet, så havde jeg da slået til med det sammen.... Men mine stænger er vist også for fede til dem der (jeg har i hvertfald et par brune, næsten ubrugte, Billi-bi i skabet - som jeg ikke kan hive helt op...

Øvsen osse da, det var da ærligt;o)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.