Sælger mine "galla" kjoler.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
25. november 2010

Manakauapo

Hmm... Du må da have en tanke med hvor meget? 500 kr? 1000 kr?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2010

Zafir

Loa skriver:

Small/medium er den første og medium er nr.2....

Prisen er blot afhængig af hvad folk vil give.... Her hænger de jo bare og ikke bliver brugt.....

Hvor bor du ca, hvis man skulle byde? For de skulle jo gerne prøves. Men for filans hvor er den lækker den første altså!!... (jeg er bare pt stadig jo en medium plus hehe... Skulle gerne ændre sig over de næste måneder )

Anmeld

25. november 2010

Loa

Kageteenageren skriver:

Hmm... Du må da have en tanke med hvor meget? 500 kr? 1000 kr?

Altså jeg ville da blive glad hvis jeg kunne få 1.000 for den/dem, men kan jeg få 500 er det også helt fint. Er som sagt, hvad buddet er efter dem

Har selv givet en del for begge, så ville nok være ærgelig hvis jeg skulle under de 500, men det måtte jeg jo bare se på hvis det er aktuelt....

Anmeld

25. november 2010

Loa

Zafir skriver:

Hvor bor du ca, hvis man skulle byde? For de skulle jo gerne prøves. Men for filans hvor er den lækker den første altså!!... (jeg er bare pt stadig jo en medium plus hehe... Skulle gerne ændre sig over de næste måneder )

Ja var også bare helt vild med den da jeg så den, og MÅTTE bare eje den.....

Jeg bor i Taastrup Det er fri mulighed for at prøve self. det er jo svært at vide om man kan passe den

Anmeld

25. november 2010

Orkide86

Hvor er de smukke.. Øv at jeg ikk kan passe dem.

Anmeld

25. november 2010

Manakauapo

25. november 2010

Zafir

Loa skriver:

Ja var også bare helt vild med den da jeg så den, og MÅTTE bare eje den.....

Jeg bor i Taastrup Det er fri mulighed for at prøve self. det er jo svært at vide om man kan passe den

Der er mulighed for at prøve Fedt...

MEN - jeg bliver NØDT til at klappe hesten til efter min fødselsdag og muligvis til efter jul, fordi jeg ikke har penge pt... I hvertfald ikke til den slags. Men jeg er bare helt vild med den...

Jeg må have is i maven, til jeg har lidt bedre finanser Men hvis det er, jeg får penge, så vil jeg helt sikkert komme og prøve. Taastrup er fin nem at komme til

Anmeld

25. november 2010

lisesp83

Wow hvor er de flotte.

Jeg er bare ikke kjole pige. .. Ved egentlig ikke hvorfor. SS

Anmeld

25. november 2010

Loa

Zafir skriver:

Der er mulighed for at prøve Fedt...

MEN - jeg bliver NØDT til at klappe hesten til efter min fødselsdag og muligvis til efter jul, fordi jeg ikke har penge pt... I hvertfald ikke til den slags. Men jeg er bare helt vild med den...

Jeg må have is i maven, til jeg har lidt bedre finanser Men hvis det er, jeg får penge, så vil jeg helt sikkert komme og prøve. Taastrup er fin nem at komme til

Du skal være så velkommen til at vende tilbage

Anmeld

25. november 2010

Loa

Den nederste er solgt......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.