Bliver vanvittig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

488 visninger
3 svar
0 synes godt om
20. oktober 2010

Heidi B

af Mikkel.

Han kommer ind i vores seng hver nat... Han ligger meget uroligt, og står jeg op og lægger ham tilbage i hans egen seng, er han tilbage efter en halv time... Det er temmelig hårdt at stå op så mange gange.

Han siger han elsker sin mor og far og at det er dejligt at ligge sammen med os, men vi sover bare så dårligt. Og så når Jeppe endelig vil ind til os, så kan vi ikke overskue det, og overtaler ham til at blive i sin egen seng. Uhhhh det er sgu hårdt.

Har i nogen råd, ellers ender det med en madras på gulvet, men det vil vi helst ikke... Men det andet her holder heller ikke, for Jesper stå jo nogen gange op kl. 03.00, og han skal helst have så meget søvn som muligt, og det får han ikke med en urolig Mikkel i sengen...

Hjælp!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2010

g.seerup

vi har haft samme problem med mathilde inden viktor blev født, og vi fulgte hende pænt tilbage i hendes seng hver gang hun kom..(når vi opdagede det, for nogengange har vi begge sovet så tungt at vi ikke har mærket hun er kravlet op til os )

hun kommer stadig en gang imellem, men det er mest hvis hun er vågnet og skal tisse. nu kan vi nøjes med at sige til at hende at hun skal gå ind i sin egen seng og sove..og så gør hun det

Anmeld

21. oktober 2010

Stumpen

Mathilde kommer også ind ca hver nat, men det generer ikke os.. Jeg tænker blot på, hvad der sker når Victoria og begynder at komme.. Overvejer at købe er boksmadras mere, så vi har 3*90 ved siden af hinanden, men så bliver soveværelset godt nok fyldt op!!

Men jeg tænker hvad med en lille madras på gulvet?? En af dem der man kan klappe sammen et pas gange, så de ikke fylder vildt om dagen...

Anmeld

21. oktober 2010

Munder

Vi har købt en madras der ligger ved siden af min seng, det er en af dem der normalt passer til en juniorseng.

Det fungerer ganske godt, for vores seng er altså ikke stor nok til det gymnatikhold Andrea er, når hun sover.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.