Onsdagsvejning uge 42, er i stadig med????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

532 visninger
5 svar
0 synes godt om
20. oktober 2010

Heidi B

Jeg har desværre ikke tabt mig, men er jo også først lige kommet i gang med motionen igen... Skal ud og løbe i aften.

Men kiggede lige i min kalendern af en anden årsag, og d. 4/1-10 stod der 101.7 på vægten, og nu står der. 93.0. Målet er 85 kilo 21/5-11, for den dag skal Ida konfirmeres, og jeg skal være lækker... . Skal nok veje 80, men jeg synes godt nok der er lang vej. Før jeg blev gravid vejede jeg 83, det var fint for mig!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2010

g.seerup

Skønt!!!! Det er da dejligt at det går den rigtige vej

Her er det naturlige vægttab efter fødsel gået i stå.. havde i sidste uge tabt 200 g, og dem har taget på i denne uge.. så stadig "kun"16 kilo her hos mig.. må ha taget mig selv i ørene må jeg

Anmeld

20. oktober 2010

Heidi B

Dejligt du er med Gitte.

Kom sgu ud og løbe.... I regnvejr.

Men nu havde jeg jo også sagt det til alle der gad høre på mig.

Anmeld

20. oktober 2010

Munder

Dejligt du er med Gitte.

Kom sgu ud og løbe.... I regnvejr.

Men nu havde jeg jo også sagt det til alle der gad høre på mig.

Jeg er her også. Det går dog lidt stille.... Men NU skal der andre boller på suppen. Har meldt mig i fitness og skal derned for første gang på mandag. Så næste onsdag håber jeg at være med

Og forresten Heidi, du er sgu sej

Anmeld

27. oktober 2010

3rollinger

Jeg havde tabt mig 800 g mere for en uge siden.

Nu er naeste vejning rykket til loerdag da vi har fejret Lauras foedselsdag idag for hele hendes klasse.

Har dog snydt og haft en ordentlig omgange Roskildesyge i soendags, saa jeg satser paa et ordentlig resultat paa loerdag.

Knus

Anmeld

28. oktober 2010

Heidi B

Jeg ligger stabilt. Men det er irriterende at der ikke ryger noget, når man gør en indsats..

Siger hende der skal ud i aften og drikke caffe latte og forhåbentlig spise god pizza....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.