Mavebillede 10+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.818 visninger
11 svar
0 synes godt om
20. oktober 2010

NessaXenia

har haft meget spænden og niven den sidste uge.

kan tydeligt se forskel efterhånden

uge 10+0

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2010

VNB

Ja man kan da sagtens se en lille fin baby bule!

Rigtig flot! Og fed tattoo 

Anmeld

20. oktober 2010

mortilnoahogmelina

Nina Sophia skriver:

har haft meget spænden og niven den sidste uge.

kan tydeligt se forskel efterhånden

uge 10+0

Sikke fin lille babyhule

Anmeld

20. oktober 2010

NessaXenia

taak

Anmeld

20. oktober 2010

NessaXenia

Ja man kan da sagtens se en lille fin baby bule!

Rigtig flot! Og fed tattoo 

taak

jeg har tid til at få den lille "sprial" + stjernen fjernet med laser efter fødslen.. (jeg havde min ekskærestes navn stående indenunder, man kan godt se lidt af hjertet endnu) så dum var jeg.. Heldigvis er min svoger tattovør. + blomsterne er ikke færdge endnu, de år helt ned til låret. og skal bindes sammen efter fødslen også.. puha (:

Anmeld

20. oktober 2010

M.O.A.R.

Sikke en flot 1 værelses allerede

Så blev det endelig din tur, hvor er det bare dejligt for jer

Anmeld

20. oktober 2010

VNB

Nina Sophia skriver:

taak

jeg har tid til at få den lille "sprial" + stjernen fjernet med laser efter fødslen.. (jeg havde min ekskærestes navn stående indenunder, man kan godt se lidt af hjertet endnu) så dum var jeg.. Heldigvis er min svoger tattovør. + blomsterne er ikke færdge endnu, de år helt ned til låret. og skal bindes sammen efter fødslen også.. puha (:

uh ja det er aldrig godt med de ex- navne... Men godt at der findes mulighed for at fjerne dem! og heldigt for dig at du kender en prof

Jeg har selv 3 tattoos og den første fik jeg lavet sammen med min daværende kæreste da jeg var 17 år ... vi fik den magen til hinanden på samme sted (skulderen) HELDIGVIS er det bare et mønster, så hvis man ikke ved det kan man ikke se at den "hænger sammen" med hans... (vi gik fra hinanden for ca 6 år siden) så jeg beholder den, men har dog flere gange tænkt på at få den tegnet over eller uvidet så den ikke er ens med hans mere... Min nuværende kæreste er dog heldigvis fuldstændig ligeglad med at jeg har den, og griner faktisk bare af mig...  haha men okay, man var også lidt naiv som 17 årig åbenbart...

Anmeld

20. oktober 2010

NessaXenia

lige nøjagtig.. glæder mig også til at få det væk.. så jeg kun har blomsterne

Anmeld

20. oktober 2010

NatasjaL

Flot mave :-)

Angående tatoveringer, fik jeg også skrevet et p bag øret, som selvfølige står for peter, jeg har det lidt sådan,selvom vi skulle gå hen og gå fra hinanden hvilket jeg selvfølgelig ikke håber eller tror, så vil han altid være far til vores børn, derfor kommer JEG aldrig til at fortryde den ;-) Hehe.

Og så stor er den jo heller ikke :b hehe.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. oktober 2010

NessaXenia

hehe nej men min sad jo i buksekanten, og vi gik fra hinaden 1½ mdr efter. og jeg er sammen med en anden nu og vi skal forloves til sommer så det betyder meget hvis den kom væk, for det irritere både mig og min kæreste.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.