Jeg vil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

529 visninger
7 svar
0 synes godt om
20. oktober 2010

Omerovic

Jeg må bare lige ud med det..

JEG VIL BARE GERNE HAVE LILLEMANDEN UD NU, jeg er verdens dårligste til at vente, min tålmodighed finde ikke..

Jeg har først termin om 8 dage Og i sidste uge fik vi afvide ved JDM, at vi nok skulle regne en uge ekstra på, da han ik lagde særlig dybt med hovedet, men dog fast.

Årrrh, er jeg den eneste der syntes det er træls at vente hehe

utålmodigheden selv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2010

B&J

Omerovic skriver:

JEG VIL BARE GERNE HAVE LILLEMANDEN UD NU, jeg er verdens dårligste til at vente, min tålmodighed finde ikke..

Jeg har først termin om 8 dage Og i sidste uge fik vi afvide ved JDM, at vi nok skulle regne en uge ekstra på, da han ik lagde særlig dybt med hovedet, men dog fast.

utålmodigheden selv

Kæmpe krammer... ja ved det er slet slet ikke nemt det er den største gave i verden der venter på af komme ud men man må jo desværre nød til af vente  men kan ikke gøre så meget andet desværre

Anmeld

20. oktober 2010

lisbethita

Omerovic skriver:

utålmodigheden selv

Åhhh hvor kan jeg huske det!!! Men kan trøste dig med, at han bliver ikke derinde for evigt, fnis!!! 

Hav tålmodighed. Der kan (måske) gå noget tid endnu. Jeg gik selv 4 dage over tiden. 

HELD OG LYKKE MED FØDSLEN!!!!! Spændende!!! 

Knuser

Anmeld

20. oktober 2010

JacobsMoar

Omerovic skriver:

utålmodigheden selv

Åh hvor jeg forstår dig !!!

Jeg er i dag gået 5 dage over, og her han altså ligget med hovedet godt, langt nede i bækkenet i MEGET lang tid..

Svigermor går mig på nerverne.. Hun ringer og sms'er i tide og utide for at høre om der er sket noget.. NEJ, og vi skal jo nok fortælle når hun skal vide noget !!!  Hun bor på Bornholm, så jeg kan godt forstå at hun gerne vil herover så snart der sker noget, men det er da for helved ikke os der har valgt at hun skulle flytte derover.. Og jeg holder altså på at hun ikke får noget at vide før jeg HAR født.. Ligesom alle andre.. Hun skal ikke komme herover og gå og trippe rundt imens jeg er igang med at føde !!

ARGH øv hvor hun går mig på nerverne !!

Anmeld

20. oktober 2010

Omerovic

Bromberg skriver:

Åh hvor jeg forstår dig !!!

Jeg er i dag gået 5 dage over, og her han altså ligget med hovedet godt, langt nede i bækkenet i MEGET lang tid..

Svigermor går mig på nerverne.. Hun ringer og sms'er i tide og utide for at høre om der er sket noget.. NEJ, og vi skal jo nok fortælle når hun skal vide noget !!!  Hun bor på Bornholm, så jeg kan godt forstå at hun gerne vil herover så snart der sker noget, men det er da for helved ikke os der har valgt at hun skulle flytte derover.. Og jeg holder altså på at hun ikke får noget at vide før jeg HAR født.. Ligesom alle andre.. Hun skal ikke komme herover og gå og trippe rundt imens jeg er igang med at føde !!

ARGH øv hvor hun går mig på nerverne !!

ejjj, det gør det bare endnu værre.. ja det forstår jeg godt, der er vi os ude.. men mor, søster og mand skal med til fødselsen, men har sagt at ingen andre skal vide noget før han er ude..

Min far er meget mangen til din svigermor, ringer og kommer her hjem i tide og utide før at høre om han skal kører på fødegangen, han har bare glemt at han IK skal med....

men puha, 5 dage.. jeg håber at der snart sker noget for dig og lillemanden

Anmeld

20. oktober 2010

JacobsMoar

Omerovic skriver:

ejjj, det gør det bare endnu værre.. ja det forstår jeg godt, der er vi os ude.. men mor, søster og mand skal med til fødselsen, men har sagt at ingen andre skal vide noget før han er ude..

Min far er meget mangen til din svigermor, ringer og kommer her hjem i tide og utide før at høre om han skal kører på fødegangen, han har bare glemt at han IK skal med....

men puha, 5 dage.. jeg håber at der snart sker noget for dig og lillemanden

Åh hvor er jeg glad for at du forstår mig.. Kan ikke finde ud af om det er okay, eller ej..

Alle andre må være utålmodige, bare ikke mig.. Hvad sker der lige for det??

Anmeld

20. oktober 2010

6800

Omerovic skriver:

utålmodigheden selv

Nej du er bestemt ikke den eneste...jeg er gået 10 dage over termin nu, og har så mange smerter efterhånden og jeg er total hormonella!!!!

Anmeld

20. oktober 2010

Magsen

Omerovic skriver:

utålmodigheden selv

NEJ, du er overhovedet ikke alene om det!!!

jeg har 5 dage til termin og kan sleeeeet ikke vente mere, begynder virkelig og blive depri. nu !

KOM NU UUUUUUUD BABY!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.