What to do?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

509 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. oktober 2010

NatasjaL

Er lidt forvirret ang vores datters fødselsdag gave, hun bliver 2 d. 1 december, og vil gerne give hende en cykel, men ved ikke om det skal være en tre hjulet eller en løbe cykel. Havde også overvejet at give hende den ene i fødselsdagsgave og den anden i julegave.
Det skal lige siges at hun ikke er så pokkers høj :-)

Hvad ville i købe hvis i skulle vælge?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2010

Valle81

NatasjaL skriver:

Er lidt forvirret ang vores datters fødselsdag gave, hun bliver 2 d. 1 december, og vil gerne give hende en cykel, men ved ikke om det skal være en tre hjulet eller en løbe cykel. Havde også overvejet at give hende den ene i fødselsdagsgave og den anden i julegave.
Det skal lige siges at hun ikke er så pokkers høj :-)

Hvad ville i købe hvis i skulle vælge?

Jeg vil vælge løbecykel:0)

Havde jeg vist det fandtes da Asta skulle have cykel var det blevet sådan en.

Asta blev aldrig tryk ved trehjulet da det føles som om de vælter, og når de kører på fortov hvor stenene er ulig så kan de tippe og hun VILLE ikke cykle - hun var panisk.

Hun var 6 da hun lærte at cyle uden støttehjul da hun var s bange for sin cykel, men da hun kom i skole og de andre tøser kunne ville hun dæleme også s hun gik på vejen og lærte sig selv det på en dag:0)

Men havde hun haft en løbecykel er jeg sikker på at hun meget hurtigere ville være blevet fortrolig med fart og balance:0)

Christina

Anmeld

20. oktober 2010

NatasjaL

Valle81 skriver:

Jeg vil vælge løbecykel:0)

Havde jeg vist det fandtes da Asta skulle have cykel var det blevet sådan en.

Asta blev aldrig tryk ved trehjulet da det føles som om de vælter, og når de kører på fortov hvor stenene er ulig så kan de tippe og hun VILLE ikke cykle - hun var panisk.

Hun var 6 da hun lærte at cyle uden støttehjul da hun var s bange for sin cykel, men da hun kom i skole og de andre tøser kunne ville hun dæleme også s hun gik på vejen og lærte sig selv det på en dag:0)

Men havde hun haft en løbecykel er jeg sikker på at hun meget hurtigere ville være blevet fortrolig med fart og balance:0)

Christina

Tusind tak for svar :-)

Anmeld

20. oktober 2010

trunte89

Jeg vil helt klart også sige en løbecykel.

Anmeld

20. oktober 2010

NatasjaL

trunte89 skriver:

Jeg vil helt klart også sige en løbecykel.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.