Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja, sådan ser jeg ud.. savner min krop så hun må meget gerne snart komme ud!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Du er nu smadder smuk selvom det er hårdt for kroppen
Det er da en flot mave du har der.
Kan forestille mig det må være hårdt at bære hende derinde.
Held og lykke med din kommende fødsel
Hvor er I søde... Tænkte nok jeg kunne søge trøst herinde.. hehe..
Jeg synes du ser smuk ud ,
Jeg så lige dine 3D billeder,, de er godt nok blevet gode
Low skriver: Jeg synes du ser smuk ud , Jeg så lige dine 3D billeder,, de er godt nok blevet gode
Undskyld at der er kommet billeder med. Men pc er underlig efter jeg har tabt den på gulvet.. sorry
Low skriver: Undskyld at der er kommet billeder med. Men pc er underlig efter jeg har tabt den på gulvet.. sorry
Tusind tak.. Synes også de 3d billeder blev gode.. Helt utroligt hvad man kan se...
Super flot mave... :)
Prisana skriver: Tusind tak.. Synes også de 3d billeder blev gode.. Helt utroligt hvad man kan se...
Ja meget . Mine blev ikke gode fordi moderkagen lå i ansigtet på min dreng. Vi var endag der oppe 3 gange men de blev aldrig gide .. men jeg fortryder ikke at vi gav 1400kr
Low skriver: Ja meget . Mine blev ikke gode fordi moderkagen lå i ansigtet på min dreng. Vi var endag der oppe 3 gange men de blev aldrig gide .. men jeg fortryder ikke at vi gav 1400kr
Så har jeg da været heldig. Men det er jo en god ting at have gemt til dem når de bliver store..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128