har brug for råd.. IGEN

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

458 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. oktober 2010

bette

Hej piger.. 

uhh jeg er snart helt lost.. ved ikke hvad vi skal stille op mere.. 

det er mikkel jeg taler om.. han er begyndt at ville bæres hele tiden og så igen.. da sp var her sidste gang snakkede jeg med hende om det..og hun mente det var fordi han også ville føle sig lidt lille igen... og at vi bare skulle bære ham når vi havde mulighed for det.. og ikke havde poser i begge hænder.. så vi fulgte hendes råd.. men men.. nu er det blevet sådan at han nægter at gå overhovedet. 

fx når han skal i seng.. så skriger han og kæmper og er tvær og sur og siger han ikke kan gå op af trapperne.. selvom jeg godt ved at han kan og ikke har ondt nogen steder.,.. jeg kunne jo godt løfte ham op.. men som nogen ved har jeg stærke smerter i min hofte lige i tiden.. og ekstra belastning hjælper ihvertfald ikke ligefrem på det.. så det gør utrolig ondt hvis jeg skal bære ham og mig selv op af trapperne.. 

men han vil bare ikke.. har prøvet og sige at vi kan holde i hånd på vej op af trappen osv.. men intet hjælper.. 

det er dog ikke kun ved trappen han brokker sig.. han gør også når han skal i børnehave om morgnen så skal han bæres ud til bilen og fra bilen og ind i børnehaven... og jeg kunne blive ved.. 

andre gange går han jo uden problemer.. 

hvad skal jeg gøre??? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2010

Kaufie

Jeg ved det sørme ikke.... Men det lyder sandsynligt som en reaktion på at være blevet storebror.....

William ville en overgang kun spise morgenmad hvis han sad ved mig - og når det var helt slemt skulle jeg føre skeen for ham.... Og han er ikke engang storebror endnu..... Så fik han ikke morgenmad et par dage (onde mor) og så gik det over...... Men det er jo ikke lige en løsning du kan bruge......

Anmeld

19. oktober 2010

Louise mortil4

jeg havde måske været rigtig upedagoisk og ladet ham sidde, han finder vel ud af en gang at det ikke hjælper ham og at han selv må, måske forklare ham grunden til at du ikke kan bære ham og at han jo er en stor dygtig dreng som er så dygtig til selv at gå. Det er ikke nemt når i skal noget, man så må din mand mande sig lidt op og bære knægten når han er med.

Anmeld

19. oktober 2010

Plysbjørnen

bette skriver:

Hej piger.. 

uhh jeg er snart helt lost.. ved ikke hvad vi skal stille op mere.. 

det er mikkel jeg taler om.. han er begyndt at ville bæres hele tiden og så igen.. da sp var her sidste gang snakkede jeg med hende om det..og hun mente det var fordi han også ville føle sig lidt lille igen... og at vi bare skulle bære ham når vi havde mulighed for det.. og ikke havde poser i begge hænder.. så vi fulgte hendes råd.. men men.. nu er det blevet sådan at han nægter at gå overhovedet. 

fx når han skal i seng.. så skriger han og kæmper og er tvær og sur og siger han ikke kan gå op af trapperne.. selvom jeg godt ved at han kan og ikke har ondt nogen steder.,.. jeg kunne jo godt løfte ham op.. men som nogen ved har jeg stærke smerter i min hofte lige i tiden.. og ekstra belastning hjælper ihvertfald ikke ligefrem på det.. så det gør utrolig ondt hvis jeg skal bære ham og mig selv op af trapperne.. 

men han vil bare ikke.. har prøvet og sige at vi kan holde i hånd på vej op af trappen osv.. men intet hjælper.. 

det er dog ikke kun ved trappen han brokker sig.. han gør også når han skal i børnehave om morgnen så skal han bæres ud til bilen og fra bilen og ind i børnehaven... og jeg kunne blive ved.. 

andre gange går han jo uden problemer.. 

hvad skal jeg gøre??? 

Det problem har jeg også med Laura. 

Tit og ofte nægter hun at gå. Tja så får hun lov til at blive siddende for mig, med beskeden om at hun er så stor at hun ikke behøver at blive båret på. Og at mor i øvrigt får ondt i ryggen af at bære på hende. 

Det er hårdt og kontant ja. Men vi er nød til det. Der er selvfølgelig også gange hvor jeg bære hende, men det er nu sjældent.

Anmeld

19. oktober 2010

bette

Louise mortil4 skriver:

jeg havde måske været rigtig upedagoisk og ladet ham sidde, han finder vel ud af en gang at det ikke hjælper ham og at han selv må, måske forklare ham grunden til at du ikke kan bære ham og at han jo er en stor dygtig dreng som er så dygtig til selv at gå. Det er ikke nemt når i skal noget, man så må din mand mande sig lidt op og bære knægten når han er med.

lader ham også sidde.. men det er jo lidt træls når han jo så først ender i seng kl. dolk når JEG bærer ham op i sengen.. suk.. ¨

jeg har forklaret ham hvorfor jeg ikke kan bære ham..og han har pustet på mit ben og sådan.. men han vil stadig ikke acceptere at jeg ikke kan løfte ham. det er virkelig frustrerende.. 

Anmeld

20. oktober 2010

Louise mortil4

bette skriver:

lader ham også sidde.. men det er jo lidt træls når han jo så først ender i seng kl. dolk når JEG bærer ham op i sengen.. suk.. ¨

jeg har forklaret ham hvorfor jeg ikke kan bære ham..og han har pustet på mit ben og sådan.. men han vil stadig ikke acceptere at jeg ikke kan løfte ham. det er virkelig frustrerende.. 

Det kan jg rigtig godt forstå det er, især når du ikke kan bære ham rundt fordi du har ondt.

Jeg har desværre ikke flere råd.

Knus Louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.