Hej piger..
uhh jeg er snart helt lost.. ved ikke hvad vi skal stille op mere..
det er mikkel jeg taler om.. han er begyndt at ville bæres hele tiden og så igen.. da sp var her sidste gang snakkede jeg med hende om det..og hun mente det var fordi han også ville føle sig lidt lille igen... og at vi bare skulle bære ham når vi havde mulighed for det.. og ikke havde poser i begge hænder.. så vi fulgte hendes råd.. men men.. nu er det blevet sådan at han nægter at gå overhovedet.
fx når han skal i seng.. så skriger han og kæmper og er tvær og sur og siger han ikke kan gå op af trapperne.. selvom jeg godt ved at han kan og ikke har ondt nogen steder.,.. jeg kunne jo godt løfte ham op.. men som nogen ved har jeg stærke smerter i min hofte lige i tiden.. og ekstra belastning hjælper ihvertfald ikke ligefrem på det.. så det gør utrolig ondt hvis jeg skal bære ham og mig selv op af trapperne..
men han vil bare ikke.. har prøvet og sige at vi kan holde i hånd på vej op af trappen osv.. men intet hjælper..
det er dog ikke kun ved trappen han brokker sig.. han gør også når han skal i børnehave om morgnen så skal han bæres ud til bilen og fra bilen og ind i børnehaven... og jeg kunne blive ved..
andre gange går han jo uden problemer..
hvad skal jeg gøre???
Anmeld