Plukveer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

510 visninger
7 svar
0 synes godt om
19. oktober 2010

Marco2

Hej piger.

Har idag haft rigtig mange plukveer. Maven bliver bare stenhård og føles udspilet. Har ikke haft det før idag.

Kan læse i diverse uge for uge at det er meget normalt på dette tidspunkt. (Jeg er i 24-25)

Nogen af Jer andre der også er begyndt at få en del plukveer?

AG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2010

Diana...

Ja det er helt normalt de må bare ikke gøre ond. Jeg har haft kraftige plukveer siden midt september. Og de gør bare NAS men de holder øje med dem og jeg bliver også scannet for at se om det påvirker min livmoderhals. 

Jeg husker ikke jeg havde plukveer med Lucas selvfølgelig havde jeg dem men jeg mærket ikke til dem heller ikke til sidst så det helt mærkeligt pludselig at havde så mange hi hi- 

Knus Diana

Anmeld

19. oktober 2010

Lene76

Det er helt normalt Ag, det er bla din krop der prøver at fortælle dig at du pt og de næste par uger ik kan alt det som du plejer..... så nu må farmand til at lave endnu mere

Men husk at gør det "ondt" så er det som Diana skriver en go ide at blive tjekke så du ik ender med at føde alt for tidligt.

Anmeld

19. oktober 2010

Marco2

Jamen de gør slet ikke ondt. Det bliver bare lidt besværligt at gå når maven pludselig bliver stenhård. Og lidt besværet når man sidder med den store dunk, og den så ikke er så felksibel som normalt.

Og jeg er jo stædig. Graviditet er IKKE en sygdom så jeg vil leve mit liv som jeg plejer

I sidste graviditet var jeg jo selvstændig erhvervsdrivende, så der var jo ingen kære mor! Der var det bare at knokle på helt indtil der kun var 2 min mellem veerne. Så måtte jeg overgive mig og stoppe med at arbejde

AG

Anmeld

19. oktober 2010

Lene76

Marco2 skriver:

Jamen de gør slet ikke ondt. Det bliver bare lidt besværligt at gå når maven pludselig bliver stenhård. Og lidt besværet når man sidder med den store dunk, og den så ikke er så felksibel som normalt.

Og jeg er jo stædig. Graviditet er IKKE en sygdom så jeg vil leve mit liv som jeg plejer

I sidste graviditet var jeg jo selvstændig erhvervsdrivende, så der var jo ingen kære mor! Der var det bare at knokle på helt indtil der kun var 2 min mellem veerne. Så måtte jeg overgive mig og stoppe med at arbejde

AG

hehe ja men der havde du hellere ik E og ta hensyn til vel søde

men kender det godt, der er osse et par af mine kollegaer der kalder mig superwoman hehe..... jeg gider ik at der ska tages ekstar hensyn til mig bare fordi man har fået en stor mave hehe.... hehe men det blir jeg osse straffet for hver aften kl 20 zzzzzzz

Anmeld

26. oktober 2010

Angelspot

Jeg er også begyndt at få plukveer, tror jeg i hvert fald (har jo ikke prøvet det før, GG)

Kan godt mærke når de er på vej, men synes det føles underligt at røre ved maven når den er så hård, det føles ikke som den plejer... Ved godt det er naturligt, men min mave plejer altså at være pussenusse blød og ikke hård som sten. Gad vide om baby bliver mast når de kommer...

Anmeld

26. oktober 2010

Mettemus

Jeg synes også jeg har rigtig mange... eller, det tror jeg - jeg har jo ikke rigtig noget at sammenligne med. Men det er stensikkert at de kommer hvis jeg fx tager en god travetur. Heldigvis gør de ikke ondt, så derfor har jeg ikek gjort noget ved det eller ringet til lægen. Jeg tror jeg har haft dem i 10-12 uger nu, dog ikke hver dag før her inden for de sidste par uger eller tre

Knus Mette 28+5

Anmeld

27. oktober 2010

karina pigen

jeg er lige gået ind i min 31 uge..og jeg har ik oplevet plukveer endnu.. men har hørt de ik burde gøre ondt men at maven bliver hårdt kort tid og så slap igen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.