Nogen der kan give råd ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

435 visninger
1 svar
0 synes godt om
19. oktober 2010

MissBabyBoom

Haai mødre ..

Jeg er i den situation , hvor jeg er blevet VILDT utålmodig . Plejer jeg ikke at være . Men kan overhoved ikke vente på at hører hvilket køn jeg gemmer på inde i min mave .

Jeg hører alt muligt fra alle omkrng mig . Folk har deres fornemmelser osv , og jeg er bare efterladt med tvivlen . Duer ikke til at vente mere .

Jeg har en datter i forvejen . På 1½ år . Og venter så mit 2. barn nu , som forhåbentlig ankommer til Januar .

Er der nogen mødre herinde der kan ( via Jeres erfaringer ) fortælle hvordan Jeres maver var , da I ventede en dreng , og ligeledes en pige .

Jeg har UTROLIG mange fosterbevægelser . Babyen sover aldrig . Jeg har taget mere på end med min datter . Maven størrelse nu , er den samme som da jeg fødte min datter . Dvs større end sidst . Jeg havde lidt kvalme i starten . Min mave er stor og rund og over det hele Har taget 8,4 kg på i alt og forventer en del flere kg inden fødsel .

Håber at én af Jer , kan give mig bare et lille bitte fingerpeg , så jeg kan lære at tage det roligt

Hjææælp 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2010

Lene76

hmmm den er svær...... jeg har en dreng på 3 og en pige på 6 og jeg var ik i tvivl om at jeg ventede en pige for graviditeten har været helt som med hende. Men vi ville være sikker og derfor valgte vi at blive skannet i lørdags og vupti det var sørme en pige

Det er iøvrigt helt normalt at maven blir større 2 gang hurtigere..... Min livmoder får allerede op til ribbenene  har døg Max taget 2 kg på endnu....

så alt i alt jeg kan ik gi dig et svar , bestil en skanning el find en ny fritidinteresse så du får noget andet og tænke på  ( det var en sød tanke, sagt med et smil)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.