Tør ikke tage en test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

997 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. oktober 2010

Nymor

Efter SA nr. 2 i august i år, er vi nu så småt begyndt at prøve igen, og jeg burde egentlig have fået min mens i lørdags eller søndags, men i dag tirsdag har jeg stadig ikke fået den. Den plejer at komme ret præcist.

Søndag tog jeg en test, der var negativ, men der står jo egentlig også på pakken, at man kan teste for graviditet allerede første dag over tid - så det var egentlig en dag for tidligt, jeg testede.

Som sagt har jeg stadig ikke fået min mens i dag - altså 2 dage over tid - og jeg kan ikke rigtig finde ud af min mave i dag, synes ikke det murrer i den, men den er alligevel lidt mærkelig og rumler, som om der måske var noget på vej, og så måske alligevel ikke.

Jeg tør næsten ikke håbe på noget, og er bange for at blive skuffet, hvis den viser negativ i morgen tidlig, hvis jeg prøver endnu en test.

ÅH, altså!!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2010

Nymor skriver:

Efter SA nr. 2 i august i år, er vi nu så småt begyndt at prøve igen, og jeg burde egentlig have fået min mens i lørdags eller søndags, men i dag tirsdag har jeg stadig ikke fået den. Den plejer at komme ret præcist.

Søndag tog jeg en test, der var negativ, men der står jo egentlig også på pakken, at man kan teste for graviditet allerede første dag over tid - så det var egentlig en dag for tidligt, jeg testede.

Som sagt har jeg stadig ikke fået min mens i dag - altså 2 dage over tid - og jeg kan ikke rigtig finde ud af min mave i dag, synes ikke det murrer i den, men den er alligevel lidt mærkelig og rumler, som om der måske var noget på vej, og så måske alligevel ikke.

Jeg tør næsten ikke håbe på noget, og er bange for at blive skuffet, hvis den viser negativ i morgen tidlig, hvis jeg prøver endnu en test.

ÅH, altså!!!!!!

Åh altså... Håber det bedste for jer!!

Stine og Lisa.

Anmeld

20. oktober 2010

Nymor

Vovede pelsen og tog en test i morges. Stadig negativ og stadig ingen mens men ømme bryster og ingen mavesmerter.

MEGET mærkeligt!

Anmeld

20. oktober 2010

Frejsmor

Hej..

Jeg forstår så udemærket din frygt for skuffelse, jeg havde en MA i 11. uge i juli og havde en biokemisk i sidste måned og ja vi har indtil videre prøvet i sammenlagt 15mdr.

Men hvornår plejer du at kunne teste positiv? Det plejer jeg nemlig at bruge som en rette snor, for jeg kan nemlig ikke teste positiv før jeg er i 6. uge ca.

for at den er der!!!

Knus og kram

Anmeld

20. oktober 2010

Nymor

Hej SkrukNu

Ja, vi er godt nok mange i samme båd herinde. Både trist og rart på samme tid!

Jeg plejer at kunne teste positiv meget tidligt i graviditeten - sidste gang i 4. uge - så jeg burde have kunne se noget nu. Her til eftermiddag har jeg haft lidt pletblødning, men ikke rigtig mens endnu.

Er godt nok pænt irriteret over min krop lige nu!

Knus   ;o)

Anmeld

20. oktober 2010

Shibby

Står i samme båd som dig

Anmeld

20. oktober 2010

Nymor

Åh suk, ja vi er aldrig alene herinde. Det er både godt og ondt - dejligt ikke at være alene og have andre at dele sine frustrationer, problemer og tanker med - men super trist, at så mange skal kæmpe den hårde kamp for at få deres ønskebarn.

Krydser fingre for, at det går dig godt, Shibby!

Knus   ;o)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.