Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Held og lykke med det på mandag.. -Ja du skal jo egentlig ikke gøre så meget lige der, men held og lykke alligevel!
Glæder mig til at hører mere og se barnet
- Nyd nu den sidste lille uges tid, hvor i er alene Mandag går det løs hoho
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
held og lykke med det hele ..
må indrømme jeg er lidt misundelig, gad viiirkelig også godt vide hvornår det sker her :i ..
men det er faktisk min terminsdag hehe
Nadia&Daniel skriver: ...min søn eller datter's fødselsdag.. Har været til vendingsforsøg i dag - lægen sagde at der er 50% chance for at det lykkes.. Jeg var så en af de andre 50%, hvor det ikke lykkes.. Så skal have planlagt kejsersnit - allerede på mandag.. Skulle lige over chokket - men glæder mig nu til at få guldklumpen i armene
...min søn eller datter's fødselsdag..
Har været til vendingsforsøg i dag - lægen sagde at der er 50% chance for at det lykkes.. Jeg var så en af de andre 50%, hvor det ikke lykkes..
Så skal have planlagt kejsersnit - allerede på mandag..
Skulle lige over chokket - men glæder mig nu til at få guldklumpen i armene
tillykke på forhånd. træls det ikke lykkedes, men hvor må det være stort at tænke på.. at på mandag ligger h*n i dine arme..
Maggieh skriver: held og lykke med det hele .. må indrømme jeg er lidt misundelig, gad viiirkelig også godt vide hvornår det sker her :i .. men det er faktisk min terminsdag hehe
Sender ve-støv til dig
bøgelund1 skriver: tillykke på forhånd. træls det ikke lykkedes, men hvor må det være stort at tænke på.. at på mandag ligger h*n i dine arme..
Tak det er så vildt at tænke på - at på mandag er vi farmand og moar
Ved ikke hvad der sker, men nu sidde rjeg her og tuder.... Syntes det er så fantastisk når nogen bliver forældre, men ligefrem at vide at på mandag er det din tur, syntes jeg er vild....
Held og lykke med det... Du vil helt sikkert være i mine tanker i løbet af mandagen!!
Kram
Nadia&Daniel skriver: Sender ve-støv til dig
mange tak for det
Så sidder vi på vores stue - har fået af vide at jeg bliver hentet omkring kl.11-12 stykker.. Ihh - vi glæder os
Nadia&Daniel skriver: Så sidder vi på vores stue - har fået af vide at jeg bliver hentet omkring kl.11-12 stykker.. Ihh - vi glæder os
Hvor bliver det vildt. Held og lykke med det. Glæder mig til FB og billeder af guldklumpen.
Hvor fantastisk
Inden længe har du Jeres lille guldklump i dine arme
Ønsker dig alt held og lykke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128