Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hey tøser...
skid på de priser jeg engang har skrevet - jeg vil have det væk NU. Byd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Fuck hvor har du altså meget tøj Malene!
Malene84 skriver: hey tøser... skid på de priser jeg engang har skrevet - jeg vil have det væk NU. Byd
Nu kan jeg ikke lige se størrelser på noget af det nederste men hvad ligger priserne i??? for smiler en del over dit lækre tøj i str 68 og 74
De langærmede bluser på de sidste billeder med stjerner på ærmerne, hvad str. er de i?
Malousen skriver: Fuck hvor har du altså meget tøj Malene!
YEAH I KNOW.... HJÆÆÆÆLP. hehe. Drengenes skab er FYLDT med tøj til de næste to størrelser. Så vi har ikke længere plads til det gamle
B&J skriver: Nu kan jeg ikke lige se størrelser på noget af det nederste men hvad ligger priserne i??? for smiler en del over dit lækre tøj i str 68 og 74
det er str. 68 de hele sæt er str. 50 (tænkt at de har været så små)
30,32 og det andet sidste billed, har du det endnu, hvis du har, hvad str er det så? :-)
morNov2010 skriver: De langærmede bluser på de sidste billeder med stjerner på ærmerne, hvad str. er de i?
Det er str. 68
NatasjaL skriver: 30,32 og det andet sidste billed, har du det endnu, hvis du har, hvad str er det så? :-)
Det har jeg da det er str. 68
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128