lillesøster 34+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.498 visninger
13 svar
0 synes godt om
19. oktober 2010

isimaven

så er vi her i 35. uge

men sikke mange plukkeveer jeg har her på det seneste og det begynder at blive lidt tungt med lidt vand i kroppen og trætheden er vendt tilbage for fuld skrue og der er desværre ikke rigtig tid til alle de middagslure jordemoderen gerne vil have at jeg tager mig, med 2 friske unger i huset og en mand der arbejder 24-7.
Men men det går nu nok og inden jeg får set mig om har vi fået en dejlig baby i huset igen
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2010

quar20

ihhhhh SKØN SKØN mave...

Anmeld

19. oktober 2010

isimaven

quar20 skriver:

ihhhhh SKØN SKØN mave...

Takker !!!

Anmeld

20. oktober 2010

Low

Sikke en smuk mave du har dig!!!!!

Anmeld

20. oktober 2010

isimaven

Low skriver:

Sikke en smuk mave du har dig!!!!!

tak

Anmeld

20. oktober 2010

Susan1978

hej Smukke, overvej lige hvordan du ser ud i forhold til, da du var 35+0 med Silja..

du er så smuk.. ikke at du ikke var smuk dengang, men jeg tror bare vi fik for meget chokolade eller sådan noget.

Kæmpe møzzer.

Anmeld

26. oktober 2010

isimaven

Susan1978 skriver:

hej Smukke, overvej lige hvordan du ser ud i forhold til, da du var 35+0 med Silja..

du er så smuk.. ikke at du ikke var smuk dengang, men jeg tror bare vi fik for meget chokolade eller sådan noget.

Kæmpe møzzer.

ihh tak søde

ja du har ret vi var da noget svulstige dengang... men der skulle også en del kako til for at dulme nerverne efter den fødselsforberedelse vi gik til hahahaha...

Anmeld

26. oktober 2010

Dansker I Holland

isimaven skriver:

så er vi her i 35. uge

men sikke mange plukkeveer jeg har her på det seneste og det begynder at blive lidt tungt med lidt vand i kroppen og trætheden er vendt tilbage for fuld skrue og der er desværre ikke rigtig tid til alle de middagslure jordemoderen gerne vil have at jeg tager mig, med 2 friske unger i huset og en mand der arbejder 24-7.
Men men det går nu nok og inden jeg får set mig om har vi fået en dejlig baby i huset igen

Hvor har du bare en smuk mave Smiler... Hvornår var du nu sat til? Jeg er selv 37+1 idag..

Anmeld

26. oktober 2010

Lillefe

waauw

Anmeld

26. oktober 2010

isimaven

NR3ønskebarn skriver:

Hvor har du bare en smuk mave Smiler... Hvornår var du nu sat til? Jeg er selv 37+1 idag..

tak tak

jeg er sat til 29. november så jeg er 35+1 i dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.