PIGER? Jeg har et spørgsmål ang. om ærlighed?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

714 visninger
7 svar
0 synes godt om
19. oktober 2010

Sabina92

Jeg har gået og tænkt for mig selv om ærlighed?

- Kan man nogensinde love en anden person man er ærlig og så faktisk være det, hvordan kan man overhovedet bevise det??

- Ligesom når man gifter sig og lover evig troskab?

Jeg kan bare ikke forstå hvorfor man ikke kan være 100% ærlig overfor  fx. (sin partner) Eller kan man heller ikke love det?

Finder man nogensinde en man virkelig kan tro på. Fx. en veninde eller?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2010

SoffiLine

Sabina92 skriver:

- Kan man nogensinde love en anden person man er ærlig og så faktisk være det, hvordan kan man overhovedet bevise det??

Jeg kan bare ikke forstå hvorfor man ikke kan være 100% ærlig overfor  fx. (sin partner) Eller kan man heller ikke love det?

Mit ærlige svar er: Jeg tror ikke på man nogensinde finder en man kan stole 100 procent på.

Anmeld

19. oktober 2010

maria_wlt

Sabina92 skriver:

Jeg tror helt klart på at der findes masse der er ærlige...

Jeg tvivler på ingen måde på min mand eller på min veninde gennem 20 år.. Jeg kan ALTID regne med dem, og de har endnu ikke skuffet mig...

Det skal så også siges at jeg jo også har prøvet det omvendte med en eks.. det typiske med utroskab og alt det.. Men man skal da komme videre og så lede efter én der er ordentlig..

Anmeld

19. oktober 2010

wamse

Jeg er da helt sikker på at der findes mennesker man kan stole 100% på. Jeg har da et par veninder, som jeg har kendt i 22 år nu, og jeg ved at jeg kan stole 100% på dem

Anmeld

19. oktober 2010

Sabina92

Jeg tror ikke der er noget svar på det. Men det er et spørgsmål om at have tillid til et andet menneske? Man kan vidst aldrig finde noget svar.

Jeg er imod utroskab, kan ikke forstå hvorfor man skal såre et andet menneske, det kan jo undgåes ved at være ærlig?

Anmeld

19. oktober 2010

maria_wlt

Sabina92 skriver:

Jeg tror ikke der er noget svar på det. Men det er et spørgsmål om at have tillid til et andet menneske? Man kan vidst aldrig finde noget svar.

Jeg er imod utroskab, kan ikke forstå hvorfor man skal såre et andet menneske, det kan jo undgåes ved at være ærlig?

Ja nemlig.. men nogen tænker desværre... "heller bede om tilgivelse end tilladelse"... og så mister man tillid

Anmeld

19. oktober 2010

CiSo

Jeg tror også helt sikkert, at der findes en del man kan stole 100% på.. Jeg stoler 100% på min mor, dog får hun jo ikke alt af vide, men jeg ved, at det hun får af vide ryger ikke videre.. sådan har jeg også en veninde, hun får dog alt af vide..

Anmeld

19. oktober 2010

Sabina92

maria_wt skriver:

Ja nemlig.. men nogen tænker desværre... "heller bede om tilgivelse end tilladelse"... og så mister man tillid

Men så kan man jo også være for mistroisk, det gør jo at man ikke tror på ærlighed hos det andet menneske

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.