Bryllupskage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2010

Polkaprik

Tak Anne. Ja det koster jo desværre en del at komme frem og tilbage over broen, for ellers bor jeg jo næsten så tæt på Fyn som man kan når man bor på Sjælland

Mange hilsner Michelle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2010

Anne G

Ja, det koster desværre en hel del at komme over broen.. Så det kan desværre ikke rigtig betale sig.. Og vi har ikke lige nogen gæster der kommer fra Sjælland desværre

Anmeld

4. januar 2011

Polkaprik

4. januar 2011

Minmio

Op

Vil have dig i tankerne når vi skal holde Barnedåb til sommer 

Anmeld

4. januar 2011

Polkaprik

tatii72 skriver:

Dejligt! Håber du har set at jeg bor i Slagelse. Det er nemlig ikke lige alle der får den detalje med

Anmeld

4. januar 2011

Hasselnødden

Polkaprik skriver:

Hej

Hvis du står og mangler en kage til din store dag kan jeg måske hjælpe. Du kan se mine kager her http://www.facebook.com/album.php?aid=166230&id=673063483

Kontakt mig gerne for nærmere oplysninger

Mange hilsner Michelle

Mmmhhmm bliver ikke lækkersulten for er ikke vild med kager, men er i wow og årh-mode - hold kæft hvor er de fede!

Jeg har en lillebror der bor på Frederiksberg, og han har fødselsdag til oktober og han har en mani med SpongeBob, så hvad skulle jeg give for sådan en kage - og kan den afleveres på Frederiksberg i så fald?

Jeg VIL også lave kager i mit køkken!

Anmeld

4. januar 2011

nattergalen

hvor er du bare fantastisk dygtig

Masser af ros herfra.. 

Hvordan har du lært al det? er det selvlært el har du taget kurser?

PS: Hvor bor du? for ved da li hvor jeg skal have min næste specielle lagkage hvis du er i nærområdet

Anmeld

4. januar 2011

Polkaprik

Mor til Elias 13.01.10 skriver:

Mmmhhmm bliver ikke lækkersulten for er ikke vild med kager, men er i wow og årh-mode - hold kæft hvor er de fede!

Jeg har en lillebror der bor på Frederiksberg, og han har fødselsdag til oktober og han har en mani med SpongeBob, så hvad skulle jeg give for sådan en kage - og kan den afleveres på Frederiksberg i så fald?

Jeg VIL også lave kager i mit køkken!

Hahaha Mange tak for de rosende ord! Uhh Frederiksberg er godt nok langt væk så det koster jo en del i tid og diesel så er nok ikke lige sikker på om det kan betale sig for dig at få mig til at lave en kage Men du skal være velkommen til at kontakte mig lidt nærmere tiden for vi har en del venner rundt om i Kbh som vi besøger jævnligt og det kunne jo være det lige kunne falde heldigt sammen så vi kunne tage en kage med derindad

Prisen afhænger af hvilke fyld og bunde den skal laves med. Lige den Sponge Bob jeg har lavet var en drømmekage hvor fyldet var i midten af kagen i stedet for ovenpå og ville have kostet 18 kr. pr. kuv.

Ellers må du jo bare komme igang med jagerne selv

Anmeld

4. januar 2011

Sphynxlover

Wow er vild med bryllupskagen ? med de sorte og hvide blomster - super flotte kager - godt arbejde

Er også interesseret i om du er uddannet eller ?

Anmeld

4. januar 2011

Minmio

tatii72 skriver:

Ja ja, det har jeg læst mig frem til

Vi bor i kbh, så det kan sagtens lade sig gøre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.