ikke flere børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.270 visninger
9 svar
0 synes godt om
4. august 2008

moniquesmor

hej alle sammen min kæresten siger han ikke vil have flere børn og har der hvad store skænrie om hjemme hos os for jeg synes ikke monique skal hver enebarn.. men han mener ikke vi skal have flere.. hvad gør jeg..? drømmer selv om en stor familie.. og det ved han godt.. hjælp mig her. kan jeg gør noget:'(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2008

MorCamilla

Hejsa..

Jeg synes at du skal se tiden lidt an. Monique er jo ikke så gammel endnu.. Og det er I jo heller ikke, så der er mange gode år endnu til at få børn i.. ;)
Måske han bare ikke er klar til det igen lige nu, men det kan da være at han bliver det med tiden...
Nyd Monique så længe i kun har hende at skal tage jer af...

Knus fra Camilla, som har en søn på 2½ der er enebarn ind til videre, vi har ingen planer om at gøre ham til storebror endnu...

Anmeld

4. august 2008

moniquesmor

var skam heller ikke fordi det skulle hver her og nu men jeg vil da gerne have 1barn mere inden hun er 5.
men min kæreste er helt ening med sig selv om af der ikke skal komme flere børn

Anmeld

4. august 2008

fam.4xc

synes lige som Camilla at du skal se tiden an.... der kan altså ske meget på 3-4 år - selv for din kæreste :)

Kh Camilla hvis mand siger vi heller ik skal ha flere, men alligevel ik vil sælge barnevognen :P

Anmeld

4. august 2008

twinboys

[citat][f][småt]moniquesmor skriver:[/småt][/f] hej alle sammen min kæresten siger han ikke vil have flere børn og har der hvad store skænrie om hjemme hos os for jeg synes ikke monique skal hver enebarn.. men han mener ikke vi skal have flere.. hvad gør jeg..? drømmer selv om en stor familie.. og det ved han godt.. hjælp mig her. kan jeg gør noget:'([/citat] Hej Har du spurgt ham hvorfor han ikke er interesseret i at få flere børn...??? Mvh Majbritt

Anmeld

1. september 2008

Nadi

Jeg synes du skal snakke med ham om det, stille og roligt for man får ikke noget ud af at skændes om de vigtige ting (tro mig jeg taler af erfaring ;)) Og lad være med at ta nogle endegyldige beslutninger men snake med ham med jævne mellemrum om det. Måske skifter han mening eller får et nyt syn på det, hvis ikke I begge stejler hver gang. Hvis han ser at du vil lytte til ham så bliver han måske blød og medgørlig :P

Men jeg kan sagtens forstå dig, jeg vil også gerne selv have en stor familie . Drømme om 4 børn, men min mand vil "kun" have 3. Så nu må vi jo se hvad det ender med, for han er heller ikke til at hugge og stikke i for han har besluttet sig for at vi skal have 3 og ikke 4.

-Nadia

Anmeld

1. september 2008

MajaLivaSofie

syntes også du skal se tiden an..

min kæreste sagde også da vi have fået den første, at han ikk ville have flere..
men nu har vi altså 3.
og skal ikk have flere børn. det vi begge enige i.

Anmeld

1. september 2008

Monique

[citat][f][småt]moniquesmor skriver:[/småt][/f] hej alle sammen min kæresten siger han ikke vil have flere børn og har der hvad store skænrie om hjemme hos os for jeg synes ikke monique skal hver enebarn.. men han mener ikke vi skal have flere.. hvad gør jeg..? drømmer selv om en stor familie.. og det ved han godt.. hjælp mig her. kan jeg gør noget:'([/citat] Sys også at du skal se tiden lidt an :D Kan være at han ombestemmer sig når Monique bliver større :D. Vi var enige om at vi skulle have 2 allerede inden vi fik den første og nu har vi to og har bestemt ingen planer om at vi skal have flere... Men vi kan jo ikke udelukke at vi måske i fremtiden kunne tænke os en lille efternøler :D:D Har jeg forresten fortalt at jeg syntes at jeres datter har et pænt navn?? heheh :D

Anmeld

1. september 2008

Fam. Madsen

jeg synes du skal se tiden an også skal du la være med og skubbe på med ham, det kan godt skræmme mænd hvis man gøre det... :D:D (ved ikke om du skubber på, men hvis du gør:D)

nu er det lidt om vendt her hjemme jeg vil godt have en mere, men min mand vil have en stor familie.. og det har vi vores diskutioner om:S

Anmeld

1. september 2008

Tullebobs

Hejsa...

Ja det er en svær "diskussion" - og vil han ikke have flere børn, ja så er det jo heller ikke noget at prøve at "overtale" ham, for hvis overskuddet ikke er der, så ender det måske med at jeres familie falder fra hinanden.

Men som andre skriver, kan det jo skyldes, at han synes, at det er hårdt lige nu, og måske ser han anderledes på det, om nogle måneder eller år..

Kram fra Trine, som har en søn på 3, og gerne vil have en mere - om et par år...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.