Dejlig morgen med Mads.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

241 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. august 2008

st

Mads gassede inde i min seng til lidt i 8 i morges. Der var jeg stået op, og lige pludselig kaldte han derinde fra, og sagde: Mor os dove. (mor skal også sove) Jeg plejer jo at ligger der ved siden af når han vågner.

Så fortalte jeg ham, at han skulle op til Dorthe i dag. Han hev lige armene op over hovedet og sagde Jaaaaaaahhhhh. Det var en dreng der havde glædet sig til at se sin dp igen. Hun er altså også bare så sød.

Turen derop, har 500 mtr. foregik i regntøj og gummistøvler. Han hoppede hele vejen derop, da vandpytterne fristede for meget. Det er så fedt med ham og regnvejret. Der er bare ikke noget vjer der kan slå den dreng ud. Det er som om han allerede nu, ser det positive i alt salgs vejr. Skønne unge.

Knus st, som lige synes I skulle høre lidt om min dejlige morgen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2008

Stumpen

Ej hvor dejligt at han glædede sig til at komme afsted.. Jeg er selv lidt spændt på det, for når mathildes ferie er ovre, har hun haft ferie i tre uger og skal så i gdp i 3 uger -hos Lene, som hun er så glad for og derefter skal hun op til Lotte, som også bare er en kanon dp'er, men jeg fornemmer at Mathilde er blevet noet tilbageholden deroppe efter at et af børnene bed hende en overgang.. og så er 6 uger altså lang tid at være væk... Jeg gruer ikke for at sende hende i gdp, men den lange pause fra hendes rigtige dp'er tror jeg ikke har været for god.. Men nu må vi se... Ja det er bare skønt at de små hopper rundt ude i alt slags vejr, det gør Stumpen også, så jeg er glad for at vi har fået hende skrevet op til skovbørnehaven her i byen, det er bare lige hende.. (H)

Anmeld

4. august 2008

Heidimed lea

skønt st.

ja det er dejlig at man kan begynde og fortælle dem noget nu, og at de så både forstår og giver udtryk for det. Lea blev også glad da jeg fortalte hende at hun skulle over til dp. Malle idag. ja sagde hun og nævnte navnene på alle børn, og sagde ikke kasper, nej han børnehave.

både da hun skulle holde fødselsdag og i Zoo i ferien var hun meget forventningsfuld og talte meget om det inden, så hun næsten ikke kunne sove til middag. var meget bevidst om det.

jeg så lige Det lille menneske ,, om følelser ,, idag i fjernsynet. og det passer bare så godt med udviklingen af vores børn. bare spændende.:)

men dejlig at han glæder sig ham Mads. Lea elsker også vandpytter
Heidi

Anmeld

4. august 2008

st

Det er også bare nogle gode udsendelser. De viste dem også dengang vores unger kun var et par måneder gammel. Det er enormt lærerigt.

Mads kopierer os totalt for tiden. Hvis Jepe kalder på mig, så render han rundt i hele huset og gentager nøjagtigt det Jeppe har sagt til mig. I dag råbte Jeppe inde fra kontoret, om ikke det var en C702 i stedet for ( vi havde lige talt om mobiltelefoner) så kom det hurtigt fra Mads. Boar, er det ik´en duhudo dedet dor?

Kan man stå for det?

st, som undrer sig over, at det kan blive ved med at regne så meget. Vi har haft opholdsvejr i 5 min her til aften. Ellers har det stået ned siden i nat.

Anmeld

4. august 2008

Stumpen

NEJ!!! Det er simpelthen umuligt...

Mathilde rendte rundt en hel aften og strittede med sine små pølsefingre og råbte "Gir ik" Fordi jeg ved maden havde sagt at køkkenet virkelig trængte til at blive gjort rent, men at jeg ikke gad (gider ikke) gøre det i varmen....

Jeg ææææælsker denne kopi-alder (L)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.