Ååhhhh... synes skisme det amning er op ad bakke nogle dage. Jeg producerer vildt meget mælk, det har jeg aldrig været i tvivl om. Men idag er det fuldstændig sindsygt. Begge bryster er fuldstændig spændte og vejer vist 10 kg hver!!! Det løber ud med mælk fra den hele tiden - jeg har indtil videre skiftet tøj tre gange selvom jeg har både alm indlæg og uldindlæg på. Og min stakkels lille pige kan bare slet ikke spise - hun græder, hiver sig væk, hoster og er ved at blive helt kvalt når jeg prøver at amme - for der står bare 5 stråler mælk direkte ind i munden på hende. Tror det er så voldsomt idag fordi der i nat gik 8 timer mellem hun spiste så brysterne var jo FULDE fra morgenstund - og når hun så konstant prøver, men ikke kan kapere alt det der kommer så stimulerer hun vel alligevel brystet til at producere mere selvom hun ingenting får i maven
Men hvad faen gør man? Nu har jeg jo en ulykkelig lille pige der tydeligvis er sulten - og to bryster der er så sindssygt spændte og gør så ondt så jeg frygter at min 4. brystbetændelse indenfor hendes 3 levemåneder er på vej. Iihhh. Blev simpelthen nødt til lige at tage toppen med brystpumpen - selvom det jo også er noget lort for så producerer jeg bare endnu mere, men alternativet er en uge i sengen igen med 40 i feber og røde betændte bryster - malkede 250 ml ud på UNDER 5 minutter. ARGH!!!
Hvad gør I andre med samme problem?
Kh Anne - som håber prinsessen vil spise lidt når hun vågner, når nu det værste mælkesprøjt er fjernet med brystpumpen
Anmeld