Haha nu står manden også for skud :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

635 visninger
7 svar
0 synes godt om
19. oktober 2010

Slettet

Jeg har jo termin i morgen og folk omkring mig har lææænge været utålmodige og ikke holdt sig tilbage med kommentarene.

MEN nu er det ikke længere kun mig som må tage imod - i går kom min kæreste hjem og genfortalte en samtale han havde haft med rengøringskonen (Den perverse rengøringskone kaldte han hende) ude på sit arbejde og den lød ca. sådan:

Ren: Ved du ikke hvad der skal til for at få sådan en baby ud??

T: Øh jo jeg tror godt, at jeg ved hvad du mener....

Ren: VED DU HVAD DER SKAL TIL???

T: Ja ja det gør jeg da....

Ren: HVAD laver du så her?!!?

Hahaha *fnis* Nu kan han også få lidt af det jeg har måtte tage imod længe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2010

BabyStella!

haha

Anmeld

19. oktober 2010

Kildebakken

Jeg griner mest over udtrykket "den perverse rengørringskone" - det er guld:-) Håber den lille beslutter sig til at komme ud snart

Anmeld

19. oktober 2010

SussieThyssen

Swips.. skriver:

Jeg har jo termin i morgen og folk omkring mig har lææænge været utålmodige og ikke holdt sig tilbage med kommentarene.

MEN nu er det ikke længere kun mig som må tage imod - i går kom min kæreste hjem og genfortalte en samtale han havde haft med rengøringskonen (Den perverse rengøringskone kaldte han hende) ude på sit arbejde og den lød ca. sådan:

Ren: Ved du ikke hvad der skal til for at få sådan en baby ud??

T: Øh jo jeg tror godt, at jeg ved hvad du mener....

Ren: VED DU HVAD DER SKAL TIL???

T: Ja ja det gør jeg da....

Ren: HVAD laver du så her?!!?

Hahaha *fnis* Nu kan han også få lidt af det jeg har måtte tage imod længe

LOL..frisk dame hende

Anmeld

19. oktober 2010

Lillefe

LOOOL ja her er der lidt gang i nogle veer men de kommer og går.. troede ellers rigitgt på det i morges, da det begyndte at nive noget mere.. og så ca. 10 min mellemrum men det forsvandt igen

Anmeld

19. oktober 2010

Slettet

Kildebakken skriver:

Jeg griner mest over udtrykket "den perverse rengørringskone" - det er guld:-) Håber den lille beslutter sig til at komme ud snart

Tak det håber jeg også! ...og ja det er faktisk et ret sjovt udtryk

Anmeld

19. oktober 2010

Slettet

Perl skriver:

LOOOL ja her er der lidt gang i nogle veer men de kommer og går.. troede ellers rigitgt på det i morges, da det begyndte at nive noget mere.. og så ca. 10 min mellemrum men det forsvandt igen

Åh det er bare ikke i orden at de går i sig selv igen, det er så frustrerende ...Jeg havde ikke troet, at jeg skulle opleve at være gravid på terminen, men det ser det desværre ud til, at jeg kommer til denne gang. Jeg har også haft veér som gik i sig selv igen, men det er et par uger siden - nu mærker jeg intet

Anmeld

19. oktober 2010

Lillefe

Swips.. skriver:

Åh det er bare ikke i orden at de går i sig selv igen, det er så frustrerende ...Jeg havde ikke troet, at jeg skulle opleve at være gravid på terminen, men det ser det desværre ud til, at jeg kommer til denne gang. Jeg har også haft veér som gik i sig selv igen, men det er et par uger siden - nu mærker jeg intet

det er SÅ tarveligt.. håber ikke jeg skal gå indtil fredag.. er alt for utålmodig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.