Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Malonde1985 skriver: Wow fede støvler Jeg vil bruge mine Sorel støvler igen i år, når det bliver rigtig koldt! Men indtil videre er det mine sorte Hunter gummistøvler der bliver brugt med en dejlig varm sok i
Wow fede støvler
Jeg vil bruge mine Sorel støvler igen i år, når det bliver rigtig koldt! Men indtil videre er det mine sorte Hunter gummistøvler der bliver brugt med en dejlig varm sok i
Ja Hunter går man heller aldrig galt af! Men det er dejligt at have noget forskelligt at vælge imellem
Når nu man alligevel skal pakke ALT ind så kan man ligeså godt se lidt lækker ud på fødderne
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
linselouise skriver: Ja Hunter går man heller aldrig galt af! Men det er dejligt at have noget forskelligt at vælge imellem Når nu man alligevel skal pakke ALT ind så kan man ligeså godt se lidt lækker ud på fødderne
Absolut
her er mine vinterstøvler..
kostede 1000,- men de koster nu 800,- på nettet. typsik...
har lige taget dem i brug..
men dejligt tykt foer inden i.. og ægte læder..
Nina Sophia skriver: her er mine vinterstøvler.. kostede 1000,- men de koster nu 800,- på nettet. typsik... har lige taget dem i brug.. men dejligt tykt foer inden i.. og ægte læder..
øv ja det er da typisk men fede er de
Hvor er de fede!!!
Hvor fandt du dem på nettet?
tillykke med dem, de er sgu også fede
fra hende der ikke får nye støvler i år
Hvor er de fine. Har du et link til hvor de kan købes?
Mvh. Line.
bianco.dk
Jeg købte mine nede i Bianco, men de kan også bestilles på nettet hvor de er 200,- kr billigere..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128