Frakker - kvinder :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
31. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Er den ternede varm? Og er den solgt? Og fik du fundet ud af det med portoen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2010

K&S

Zafir skriver:

Er den ternede varm? Og er den solgt? Og fik du fundet ud af det med portoen?

Hejsa

Jeg har haft brugt den ternede som vinterjakke, jeg synes den var fin varm  og nej, den er ikke solgt...!

Portoen er 38,50 kr.

Katja

Anmeld

31. oktober 2010

Moderator

K&S skriver:

Hejsa

Jeg har haft brugt den ternede som vinterjakke, jeg synes den var fin varm  og nej, den er ikke solgt...!

Portoen er 38,50 kr.

Katja

Det ser ud til at du bor på vestegnen, så muligvis kan jeg komme forbi, når jeg skal til kbh? Så kan jeg også prøve den - HVis den ikke når at blive solgt inden. Jeg skal senest til kbh i næste uge. Ellers har jeg nemlig kun pels og det er ikke altid så praktisk

Anmeld

31. oktober 2010

K&S

Zafir skriver:

Det ser ud til at du bor på vestegnen, så muligvis kan jeg komme forbi, når jeg skal til kbh? Så kan jeg også prøve den - HVis den ikke når at blive solgt inden. Jeg skal senest til kbh i næste uge. Ellers har jeg nemlig kun pels og det er ikke altid så praktisk

Jeps, jeg bor i Vallensbæk  så du skal være velkommen til at komme forbi og prøve den  det er altid rart...!

Send mig en PB med hvilken dag du har lyst til at komme forbi - så kigger lige i kalender om jeg er hjemme den dag?

Anmeld

31. oktober 2010

Moderator

K&S skriver:

Jeps, jeg bor i Vallensbæk  så du skal være velkommen til at komme forbi og prøve den  det er altid rart...!

Send mig en PB med hvilken dag du har lyst til at komme forbi - så kigger lige i kalender om jeg er hjemme den dag?

Den er i vinkel

Anmeld

10. december 2010

K&S

23. maj 2011

K&S

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.