Hvordan stopper man en dårlig vane....?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

842 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. oktober 2010

Kaufie

....og her snakker jeg om at William har fået for vane at gå og gumle på den ene flip i hans jakke, hvis den ikke er lynet helt op.

Den er ofte sjaskvåd når jeg henter ham i børnehaven, så det er åbenbart heller ikke lykkes pædagogerne at få ham til at lade være - ved slet ikke om de gider gøre noget, det er vel forældrenes ansvar...

Har I gode råd? Min mand mener vi skal smøre flippen ind i hvidløg.....men altså...det er sgu da også lidt ulækkert.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2010

ivfmarie

det gør Malte også...

Og jeg er blank  

Anmeld

18. oktober 2010

ka li ja

desværre...

hvis jeg vidste hvad man gjorde mod dårlige vaner, så ville jeg ikke ha så mange selv....

hvidløg, nej da det skal han sgu ikke ha traumer over! det skal han vokse op med er lækker spise, og det kan IKKE blive for stærkt.

så hellere go negl, eller hvad det hedder det der neglelak noget mod neglebideri

Anmeld

19. oktober 2010

Kaufie

ka li ja skriver:

desværre...

hvis jeg vidste hvad man gjorde mod dårlige vaner, så ville jeg ikke ha så mange selv....

hvidløg, nej da det skal han sgu ikke ha traumer over! det skal han vokse op med er lækker spise, og det kan IKKE blive for stærkt.

så hellere go negl, eller hvad det hedder det der neglelak noget mod neglebideri

Kan godt være go negl er bedre end hvidløg - det synes de sikkert også i børnehavens garderobe.....

Anmeld

19. oktober 2010

Lise

Aj, hvor..ehm...sjovt?  Det har Simon også fået for vane... Det er vist noget der er kommet indenfor den seneste måneds tid eller sådan noget..

Havde egentlig ikke tænkt på det som et problem, og ved heller ikke hvad man skal gøre ved det..

Anmeld

19. oktober 2010

Anja

Kender det alt for godt, og det er bare en rigtig træls vane. Jonas har haft den vane længe og det er bare rigtigt dumt, når det bliver koldt i vejret, for hagen/kinden er jo fugtig meget af tiden pga den våde flip på jakken og så ender huden let med at blive rød og irriteret. Har lagt mærke til, at Elias også har gjort det et par gange. Men altså er helt blank, når det kommer til en løsning

Anmeld

19. oktober 2010

Kaufie

Hmmmm..... I var ikke til den store hjælp..... men kan se det ikke kun er min dreng, der har en let-snasket jakke.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.