Update: har virkelig lige brug for hjælp!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.547 visninger
11 svar
0 synes godt om
18. oktober 2010

SHERO

Jamen det var så mig der gemte sig bag det ano indlæg.

https://www.baby.dk/debat/68982pi1/selvvalgt-enlig-mor/har-virkelig-lige-brug-for-hjaelp.aspx

Og der er så eeendelig nyt. Jeg har fået, eller min mor far fået en mail fra Elias' farmor og farfar, og det var HELT fantastisk. De havde intet fået af vide desværre, så det var en lidt træls måde de fandt ud af det.... men de var SÅ glade for brevet og takkede rigtig mange gang, og rigtig glade for billederne der var medsendt. De skrev at jeg følte elias var deres barnebarn og en stor del af dem, og de ville rigtig gerne følge ham... MEN... de bliver nød til at støtte deres søn, og han er ikke klar, og de håber han en dag vil lære ham at kende så de også får muligheden. For de vil have ham med hvis de skal kende Elias...

Jeg er virkelig virkelig glad, selvom de ikke kan se Elias, forstår jeg 100% deres grund, og har det ganske fint med det... Selvom jeg selvfølgelig havde håbet de ville møde ham nu, men jeg føler stadig stor glæde ved at vide Elias har nogen bedsteforældre der gerne vil ham...

Jeg har accepteret af hans far ikke er klar til at være far for Elias, men at han har bedsteforældre der nu kan tale med hans far, så han ikke går med alle frustrationerne alene, og måske bliver han en dag klar til at være en del af hans liv i større eller mindre grad. Men alt er velkommen...

Så bare lige en glædelig update, på trods af det ikke bliver til kontakt nu og her, har jeg en god mavefornemmelse.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2010

MorTilGustav

Ej, hvor er det dejligt at de tager det så pænt  Så må vi håbe Hr. Far kan nosse sig sammen snart så de får mulighed for at se guldklumpen  

Anmeld

19. oktober 2010

SHERO

MorTilGustav skriver:

Ej, hvor er det dejligt at de tager det så pænt  Så må vi håbe Hr. Far kan nosse sig sammen snart så de får mulighed for at se guldklumpen  

Jahh det er rigtig rart... De har åbenbart brugt hele weekenden på at snakke. Var sikker på jeg ville få en skideballe af ham, men har intet hørt...

Jeg er lidt splittet med om jeg er sur på ham, eller jeg har virkelig ondt af ham. Han har gået med det helt alene og alle hans frustrationer har bare vokset, så kan tildels godt forstå han har bakket helt ud.. Men nu hååååber jeg at hans forældre kan snakke man lidt til jorden.

Skal lige ha skrevet et brev til dem, som svar. Sammen mec min mor. For de snakkede meget om han ikke var klar til at tage sådan et ansvar. Og det vigtigeste for mig er egentlig bare at de lære hinanden at kende, han behøver ikke være weekend far hvis han ikke er klar. Så hvis de bare kan mødes en gang i mellem vil jeg være godt tilfreds.. :-)

Anmeld

19. oktober 2010

eliasogmor

Tullen85 skriver:

https://www.baby.dk/debat/68982pi1/selvvalgt-enlig-mor/har-virkelig-lige-brug-for-hjaelp.aspx

Og der er så eeendelig nyt. Jeg har fået, eller min mor far fået en mail fra Elias' farmor og farfar, og det var HELT fantastisk. De havde intet fået af vide desværre, så det var en lidt træls måde de fandt ud af det.... men de var SÅ glade for brevet og takkede rigtig mange gang, og rigtig glade for billederne der var medsendt. De skrev at jeg følte elias var deres barnebarn og en stor del af dem, og de ville rigtig gerne følge ham... MEN... de bliver nød til at støtte deres søn, og han er ikke klar, og de håber han en dag vil lære ham at kende så de også får muligheden. For de vil have ham med hvis de skal kende Elias...

Jeg er virkelig virkelig glad, selvom de ikke kan se Elias, forstår jeg 100% deres grund, og har det ganske fint med det... Selvom jeg selvfølgelig havde håbet de ville møde ham nu, men jeg føler stadig stor glæde ved at vide Elias har nogen bedsteforældre der gerne vil ham...

Jeg har accepteret af hans far ikke er klar til at være far for Elias, men at han har bedsteforældre der nu kan tale med hans far, så han ikke går med alle frustrationerne alene, og måske bliver han en dag klar til at være en del af hans liv i større eller mindre grad. Men alt er velkommen...

Så bare lige en glædelig update, på trods af det ikke bliver til kontakt nu og her, har jeg en god mavefornemmelse.

pyh, din historie minder om min.. min søn hedder også elias, hans far har aldrig set ham, men det har hans farmor og farfar, men de besluttede da elias var 4 mdr gammel at droppe kontakten , da de ville støtte deres søn... håber virkelig det går bedre for jer...

Anmeld

19. oktober 2010

Pige2009

Tullen85 skriver:

Hvor er det bare en rigtig god nyhed for jer alle. Ikke mindst for Elias' far, som nok er den der har det allerværst. Jeg tager virkelig hatten af for dig og din mor, og jeg ville sådan ønske, at Lauras farmor vidste besked om Laura, så hun selv kunne tage valget.

Det er super fedt, at Elias' farmor og farfar også tager stilling på den måde, de gør, og ja man forstår godt deres beslutning om ikke at involvere sig aktivt før Elias' far er klar, men bare det, at de gerne vil følge ham osv. gør alligevel en kæmpe forskel.

Det må være en enorm lettelse for dig, at din mor har fået den mail

Anmeld

19. oktober 2010

SHERO

Baagøe skriver:

Hvor er det bare en rigtig god nyhed for jer alle. Ikke mindst for Elias' far, som nok er den der har det allerværst. Jeg tager virkelig hatten af for dig og din mor, og jeg ville sådan ønske, at Lauras farmor vidste besked om Laura, så hun selv kunne tage valget.

Det er super fedt, at Elias' farmor og farfar også tager stilling på den måde, de gør, og ja man forstår godt deres beslutning om ikke at involvere sig aktivt før Elias' far er klar, men bare det, at de gerne vil følge ham osv. gør alligevel en kæmpe forskel.

Det må være en enorm lettelse for dig, at din mor har fået den mail

Jah er virkelig også lettet. Især for elias' far, han har haft det rigtig svært, og det er jo forståeligt nok gået ud over mig fordi jeg var den eneste han kunne tale med...

Men nu må jeg vist bare se tiden an... Men det gør det lidt lettere at være tålmodig... :-)

Anmeld

19. oktober 2010

klmf

Ej hvor godt! Kan godt forstå du er glad for de ved det og det var da en super modtagelse af brevet. Selvom.... Hvis det var mig, kunne jeg nok ikke lade være med at ville se bettefisen, men det er jo så deres valg...

Du må være lettet!

Melder historien noget om, hvad farmanden sagde til at hemmeligheden kom ud??

Anmeld

19. oktober 2010

SHERO

lotchen skriver:

Ej hvor godt! Kan godt forstå du er glad for de ved det og det var da en super modtagelse af brevet. Selvom.... Hvis det var mig, kunne jeg nok ikke lade være med at ville se bettefisen, men det er jo så deres valg...

Du må være lettet!

Melder historien noget om, hvad farmanden sagde til at hemmeligheden kom ud??

Havde selvfølgelig også inderst inde håbet om de ville se ham, men har fuld forståelse for deres beslutning...

Nej ikke andet end at de har snakket hele weekenden. Jeg har ikke hørt fra ham, og det tror jeg er et godt tegn, har ellers siddet og ventet på en skideballe... Men har på fornemmelsen han er lettet, for lyder som nogen enormt søde forældre han har, så kan ikke forestille mig andet.. :-)

Anmeld

19. oktober 2010

SussieThyssen

Tullen85 skriver:

Ihhh hvor er det godt at høre.
Jeg er sikker på at de med tiden nok skal komme på banen. Men derfor er det jo ikke sikkert, det nogensinde bliver til andet end overfladisk kontakt til faderen, men det er der så ikke noget at gøre ved.

Kærligst
Sussie

Anmeld

19. oktober 2010

Pige2009

Tullen85 skriver:

Jah er virkelig også lettet. Især for elias' far, han har haft det rigtig svært, og det er jo forståeligt nok gået ud over mig fordi jeg var den eneste han kunne tale med...

Men nu må jeg vist bare se tiden an... Men det gør det lidt lettere at være tålmodig... :-)

Lige præcis. Det er nok rigtig godt for ham, at han har fået nogen at tale med om det hele og måske få bearbejdet sine følelser. Det kan kun være til det positive for jer alle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.