Jamen det var så mig der gemte sig bag det ano indlæg.
https://www.baby.dk/debat/68982pi1/selvvalgt-enlig-mor/har-virkelig-lige-brug-for-hjaelp.aspx
Og der er så eeendelig nyt. Jeg har fået, eller min mor far fået en mail fra Elias' farmor og farfar, og det var HELT fantastisk. De havde intet fået af vide desværre, så det var en lidt træls måde de fandt ud af det.... men de var SÅ glade for brevet og takkede rigtig mange gang, og rigtig glade for billederne der var medsendt. De skrev at jeg følte elias var deres barnebarn og en stor del af dem, og de ville rigtig gerne følge ham... MEN... de bliver nød til at støtte deres søn, og han er ikke klar, og de håber han en dag vil lære ham at kende så de også får muligheden. For de vil have ham med hvis de skal kende Elias...
Jeg er virkelig virkelig glad, selvom de ikke kan se Elias, forstår jeg 100% deres grund, og har det ganske fint med det... Selvom jeg selvfølgelig havde håbet de ville møde ham nu, men jeg føler stadig stor glæde ved at vide Elias har nogen bedsteforældre der gerne vil ham...
Jeg har accepteret af hans far ikke er klar til at være far for Elias, men at han har bedsteforældre der nu kan tale med hans far, så han ikke går med alle frustrationerne alene, og måske bliver han en dag klar til at være en del af hans liv i større eller mindre grad. Men alt er velkommen...
Så bare lige en glædelig update, på trods af det ikke bliver til kontakt nu og her, har jeg en god mavefornemmelse. 
Anmeld