Moover gåvogn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.454 visninger
7 svar
0 synes godt om
18. oktober 2010

Anne85

Har fundet den til 400 kr - nogen der ved om den kan købes billigere et sted? Synes der er stor forskel i pris - lige fra 600 til 400 kr - så måske der er et sted hvor den er endnu billigere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2010

LauraLW

Er det dukkevognen? Og hvor har du fundet den til 400? Det billigste jeg har set den til er 499.

laura

Anmeld

18. oktober 2010

Anne85

Nej bare gå vognen - måske jeg også vil ha gyngehesten. Fandt gåvognen på traeudsalg.dk

Anmeld

18. oktober 2010

Mi

Anne85 skriver:

Nej bare gå vognen - måske jeg også vil ha gyngehesten. Fandt gåvognen på traeudsalg.dk

Jeg sælger moover på i min shop på www.stjerneleg.dk. 399 er godt nok billig, så må jeg hellere sætte min ned. Den koster normalt 549 og jeg havde sat min 100kr ned, men vil gerne kunne matche de billigste.

Hvis du også skal have gyngehesten kan du få den til 649kr. Den koster normalt 799kr

mvh

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

18. oktober 2010

Anne85

MarianneSonne skriver:

Jeg sælger moover på i min shop på www.stjerneleg.dk. 399 er godt nok billig, så må jeg hellere sætte min ned. Den koster normalt 549 og jeg havde sat min 100kr ned, men vil gerne kunne matche de billigste.

Hvis du også skal have gyngehesten kan du få den til 649kr. Den koster normalt 799kr

mvh

Marianne

www.stjerneleg.dk

er faktisk temmelig sikker på at jeg har set den til 350, men nu kan jeg ikke finde hjemmesiden

Anmeld

18. oktober 2010

Mi

Anne85 skriver:

er faktisk temmelig sikker på at jeg har set den til 350, men nu kan jeg ikke finde hjemmesiden

Ja, det kan jeg ikke sælge den til, så tjener jeg absolut intet. Men du må sige til hvis du er interesseret

mvh

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

18. oktober 2010

Anne85

MarianneSonne skriver:

Ja, det kan jeg ikke sælge den til, så tjener jeg absolut intet. Men du må sige til hvis du er interesseret

mvh

Marianne

www.stjerneleg.dk

ikke i gåvognen ihvertfald - trævare fabrikkernes udsalg ligger nemlig i kolding - så der kan jeg hente den og derved spare fragten. Så med mindre du kan gøre det til 400 incl fragt så siger jeg nej tak

Men vender måske tilbage mht gyngehesten

Anmeld

18. oktober 2010

Mi

Anne85 skriver:

ikke i gåvognen ihvertfald - trævare fabrikkernes udsalg ligger nemlig i kolding - så der kan jeg hente den og derved spare fragten. Så med mindre du kan gøre det til 400 incl fragt så siger jeg nej tak

Men vender måske tilbage mht gyngehesten

Hvis du køber begge dele på en gang, så betaler jeg fragten, for så kommer du over 700kr, som er min grænse for hvornår du skal betale fragt.

Du vender bare tilbage, hvis det er noget for dig

mvh Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.