Principelt er jeg enig. Og med mange ting er jeg også tilbøjlig til at lade tråden slippe hvis jeg er uenig med ts. Men samtidig er der også visse ting hvor jeg ikke kan og vil lade gå forbi
1. vold, incest og andre hvor der er nogen der er "svage"
2. misbrug - ja af indlysende årsager
3. rygning - fordi min mormor døde en forfærdelig død af KOL som 68 årig og jeg stadig ikke forstå hvorfor nogle stærkt vanedannede midler er lovlige og andre ikke er når de er lige vanedannende og den ene(den lovlige) tillige er stærkt sundhedsskadelig.
- ja der er sikkert flere emner.
Jeg føler stærkere for visse emner end andre. Det gælder for alle. Det skal man da ikke pakke ned/væk bare fordi man ikke vil støde. Det er jo ikke sådan at hvis en fortæller om et overgreb herinde at jeg ikke vil kommentere hvis de første kommentarer er uhensigtmæssige eller direkte ulovlige (og jo det har jeg været ude for, ingen nævnt ingen såret). Det giver ingen mening. Sådan bør det heller ikke være.
Så ja principelt bør alle kunne komme til orde men at man skal lade noget tage overhånd eller måske endda blive til ulovligheder er da helt hen i vejret! Det er jo netop at hvis man opretter en tråd så kan folk vælge at kommentere eller ikke, men hvis du opretter en tråd kan du slet ikke bestemme hvem eller hvad der skrives 
Anmeld