Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
skat, det er ikk plnt af dig
er såååå forelsket i den jakke der, men må hellere lade være at købe den..... ender med jeg ruinere mig selv
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dictes mor skriver: Kan man mon bruge den som skijakke?
Kan man mon bruge den som skijakke?
jah det kan du tro man kan, de bruger dem i grønland fordi den er så varm
SoffiLine skriver: skat, det er ikk plnt af dig er såååå forelsket i den jakke der, men må hellere lade være at købe den..... ender med jeg ruinere mig selv
undskyld
jakken kostede 4500,- i Land og Fritid i Decembers, og har været brugt 5 gange + jeg har lige sendt den til renseri og det var dyrt.
så for en ægte og stort set ubrugt canada goose jakke er det rigtig rigtig billigt.
Nina Sophia skriver: jakken kostede 6000,- i Land og Fritid i Decembers, og har været brugt 5 gange + jeg har lige sendt den til renseri og det var dyrt. så for en ægte og stort set ubrugt canada goose jakke er det rigtig rigtig billigt.
jakken kostede 6000,- i Land og Fritid i Decembers, og har været brugt 5 gange + jeg har lige sendt den til renseri og det var dyrt.
Jep det er mega billigt og den er super fed
Jeg kan dog overhovedet ikke klemme mig ned i den men mon ikke at du nok skal finde en køber til den.
Dea
det håber jeg
Wauw......... Det er bestemt ikke dyrt for den....... Øv gid jeg var en small........
Loa skriver: Wauw......... Det er bestemt ikke dyrt for den....... Øv gid jeg var en small........
ja bare du var
Hej
Jeg har en veninde der er på udkig efter sådan en jakke her, men er lidt forvirret, først skriver du at den kostede 4500 og senere skriver du at den kostede 6000?
Mvh Ida.
Bebsen skriver: Hej Jeg har en veninde der er på udkig efter sådan en jakke her, men er lidt forvirret, først skriver du at den kostede 4500 og senere skriver du at den kostede 6000? Mvh Ida.
det har kostet 4500,- kom nok bare lige til at skrive 6000,- da jeg har en anden canada goose som kostede 6000.- min fejl
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128