ægte Canada Goose jakke. brugt 5 gange.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
18. oktober 2010

SoffiLine

skat, det er ikk plnt af dig 

er såååå forelsket i den jakke der, men må hellere lade være at købe den..... ender med jeg ruinere mig selv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2010

NessaXenia

Dictes mor skriver:

Kan man mon bruge den som skijakke?

jah det kan du tro man kan, de bruger dem i grønland fordi den er så varm

Anmeld

18. oktober 2010

NessaXenia

SoffiLine skriver:

skat, det er ikk plnt af dig 

er såååå forelsket i den jakke der, men må hellere lade være at købe den..... ender med jeg ruinere mig selv

undskyld

Anmeld

19. oktober 2010

NessaXenia

jakken kostede 4500,- i Land og Fritid i Decembers, og har været brugt 5 gange + jeg har lige sendt den til renseri og det var dyrt.

så for en ægte og stort set ubrugt canada goose jakke er det rigtig rigtig billigt.

Anmeld

19. oktober 2010

forår

Nina Sophia skriver:

jakken kostede 6000,- i Land og Fritid i Decembers, og har været brugt 5 gange + jeg har lige sendt den til renseri og det var dyrt.

så for en ægte og stort set ubrugt canada goose jakke er det rigtig rigtig billigt.

Jep det er mega billigt og den er super fed

Jeg kan dog overhovedet ikke klemme mig ned i den men mon ikke at du nok skal finde en køber til den.

Dea

Anmeld

19. oktober 2010

NessaXenia

det håber jeg

Anmeld

19. oktober 2010

Loa

Wauw......... Det er bestemt ikke dyrt for den....... Øv gid jeg var en small........

Anmeld

19. oktober 2010

NessaXenia

Loa skriver:

Wauw......... Det er bestemt ikke dyrt for den....... Øv gid jeg var en small........

ja bare du var

Anmeld

19. oktober 2010

Bebsen

Hej

Jeg har en veninde der er på udkig efter sådan en jakke her, men er lidt forvirret, først skriver du at den kostede 4500 og senere skriver du at den kostede 6000?

Mvh Ida.

Anmeld

20. oktober 2010

NessaXenia

Bebsen skriver:

Hej

Jeg har en veninde der er på udkig efter sådan en jakke her, men er lidt forvirret, først skriver du at den kostede 4500 og senere skriver du at den kostede 6000?

Mvh Ida.

det har kostet 4500,- kom nok bare lige til at skrive 6000,- da jeg har en anden canada goose som kostede 6000.- min fejl

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.