Har helt vild følelsen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.213 visninger
2 svar
0 synes godt om
18. oktober 2010

michella88

Ja jeg har bare den vildeste følelse i maven lige nu. Sidder og læser jer andres indlæg om graviditet, og nu blev jeg sku selv lige ret så meget skruk!!!

Det duer ikke med flere børn lige nu, da jeg skal til at uddanne mig igen til sommer, og har ikke den store lyst til at udskyde det igen, men nøøøøøj hvor jeg dog savner at være gravid lige nu, suuuuk... Savner aller mest den kæmpe badeboldsmave og sparkene, og selvfølgelig også glæden ved snart at blive nybagt mor (igen)

Puha, skulle lige af med mit "skrukhed"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2010

AWO

Ja, det er faren ved sådan en babyside!!  Men så kan du gøre gengæld, når det engang passer bedre i jeres planer, og gøre en masse andre skrukke..

Jeg var nu aldrig så henrykt over at være gravid, men selvom min datter kun er knap 5 mdr., savner jeg da også til tider det at have en het lille nyfødt..

Anmeld

18. oktober 2010

michella88

Anke skriver:

Ja, det er faren ved sådan en babyside!!  Men så kan du gøre gengæld, når det engang passer bedre i jeres planer, og gøre en masse andre skrukke..

Jeg var nu aldrig så henrykt over at være gravid, men selvom min datter kun er knap 5 mdr., savner jeg da også til tider det at have en het lille nyfødt..

Ja, jeg giver igen for fulde gardiner når det bliver min tid igen

Og graviditeten VAR hård, det indrømmer jeg men savner nu alligevel spændingen og alt det der følger med Som du selv siger, en lille nyfødt er bare... Pyyyyyvvv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.