ADVARSEL: Se lige denne ang. Chicco-sutter!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2010

CamillaSoefelt

Nadia&Daniel skriver:

Men er vi sikre på det er denne model??? For den "kode" som står på hjemmesiden, står ikke på pakken..

Ved ik om der er andre af den model?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2010

Nadia&Daniel

CamillaSoefelt skriver:

Ved ik om der er andre af den model?

Ihhh - de måtte godt lige have sat et billede in dpå hjemmesiden, man bliver jo helt nervøs..

Anmeld

18. oktober 2010

CamillaSoefelt

Nadia&Daniel skriver:

Ihhh - de måtte godt lige have sat et billede in dpå hjemmesiden, man bliver jo helt nervøs..

ja for den da

Anmeld

19. oktober 2010

Ranarupta

Nadia&Daniel skriver:

Men er vi sikre på det er denne model??? For den "kode" som står på hjemmesiden, står ikke på pakken..

Så vidt jeg har forstået, så skal Batch-nr'et være identisk. 

Så hvis ikke, det er det samme, så skulle den være sikker nok. 
Ellers så kan man ringe til sin fødevareregion og så kan de viderestille dig til én, der ved noget om det.

Nr'et til Fødevarestyrelsens hovedkontor er 72 27 65 00
Der sidder nogle meget søde receptionister, som kan hjælpe én med at finde frem til, hvem man skal tale med.

Anmeld

19. oktober 2010

Ranarupta

Nadia&Daniel skriver:

Det gør de også nogle gange... Lige i sådan et tilfælde her, er det lidt åndssvagt, at de ikke har gjort det.

Anmeld

19. oktober 2010

mariamiss6

Nadia&Daniel skriver:

Husk på at det sikkert ikke er alle deres sutter den er gal med, men "kun" en enkelt produktion fra måske en enkelt dag, hvor balndingsforholdene i materialet, eller fremstillingen, er gået skævt for dem.... Altså er det "kun" varer fra 1 dag måske.... Og det er ikke sikkert at bare fordi dine veninder bruger den samme sut, så er der noget galt med deres. men da bare ud med dem, og så køb en ny, når de får dem i butikkerne igen

Anmeld

19. oktober 2010

Nadia&Daniel

Min forlovede har lige løst sagen.. Den sut vi har købt har et andet Lot-kode end den de har fundet FEJLEN i - så er mere rolig nu

Den vi har købt er lavet i August 2010 og ikkw Septemper 2009

Anmeld

19. oktober 2010

mamsen28

jeg har lige været inde og google nitrosaminer og de er altså ikke rigtigt til at undgå -

se her: http://ing.dk/artikel/18683-l-og-boeffer-giver-flest-nitrosaminer

Tror bare at man skal gøre alt med måde og Mia fortsætter ihvertfald med at bruge sin hevea sut - jeg har kontaktet dem der laver dem i dag for at høre om de overholder grænseværdierne for nitrosamin og det gør de og bliver testet for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.