The North Face vinterjakke til salg + andet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
803 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. oktober 2010

BabyStella!

Hej! Vinterjakken fra sidste år, er ikke lige mig i år - den skal helst dække numsen nu  Så er der nogen der har lyst til og købe den, så sig endelig til.  Mener jeg gav ca. 1.500 kr. for den ( lidt mere, lidt mindre). Sælger den for det halve; 700 kr.

Den fejler absolut intet. Skal nok lige vaskes, d den har lagt i en pose på loftet, sommeren over. Den er blålig/grå i farven, har utallige lommer rundt omkring, bl.a. på ærmet. Er desuden vandtæt og vindtæt og har aftagelig hætte.

Sælger desuden min dejlige bjørnehue med kaninpels, som jeg åbenbart ikke kan tåle mere? Pga. pelsen. Blir´ desværre rød

Den er hvid med, som sagt, kaninpels. Kan lukkes omkring ørerne, men også lukkes ovenpå hovedet. Nypris; 199 kr. Sælger også denne for det halve; 100 kr.

Kan sagtens sendes, køber betaler portoen. Kan også afhentes hjemme hos mig i Sæby, nær Frederikshavn. 

Diana & prinsessen Stella

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2010

BabyStella!

BabyStella! skriver:

Hej! Vinterjakken fra sidste år, er ikke lige mig i år - den skal helst dække numsen nu  Så er der nogen der har lyst til og købe den, så sig endelig til.  Mener jeg gav ca. 1.500 kr. for den ( lidt mere, lidt mindre). Sælger den for det halve; 700 kr.

Den fejler absolut intet. Skal nok lige vaskes, d den har lagt i en pose på loftet, sommeren over. Den er blålig/grå i farven, har utallige lommer rundt omkring, bl.a. på ærmet. Er desuden vandtæt og vindtæt og har aftagelig hætte.

Sælger desuden min dejlige bjørnehue med kaninpels, som jeg åbenbart ikke kan tåle mere? Pga. pelsen. Blir´ desværre rød

Den er hvid med, som sagt, kaninpels. Kan lukkes omkring ørerne, men også lukkes ovenpå hovedet. Nypris; 199 kr. Sælger også denne for det halve; 100 kr.

Kan sagtens sendes, køber betaler portoen. Kan også afhentes hjemme hos mig i Sæby, nær Frederikshavn. 

Diana & prinsessen Stella

Ingen der har brug for en fed jakke? Er prisen for høj, så kom selv med et bud

Anmeld

20. oktober 2010

AA10

BabyStella! skriver:

Ingen der har brug for en fed jakke? Er prisen for høj, så kom selv med et bud

Prøv evt dba

Anmeld

20. oktober 2010

BabyStella!

AA10 skriver:

Prøv evt dba

Der er den på, samt Gul&Gratis og Trendsales.

Anmeld

21. oktober 2010

BabyStella!

Evt. byt med en autostol? Helst op til 18 kg. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.