Stille leg???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2010

NoName

Macaab skriver:

Jeg bruger mest forsiden... Vi kan da oprette en klub herinde

Så bliver jeg dælme ensom i den klub søde....

En klub er primært et debatforum hvor kun klubbens medlemmer kan skrive. Den person som opretter klubben, bestemmer samtidig hvad adgangskravene er til klubben; enten at alle kan være med, eller at man skal godkendes først.

Som udgangspunkt er klubben helt lukket, så kun navn og beskrivelse kan ses af ikke-medlemmer. Det er dog muligt at åbne så ikke-medlemmer kan debatterne, men de kan stadig ikke bidrage.

Det er kun PLUSmedlemmer der kan deltage i en klubs debatter. Du kan godt være medlem af en klub uden at være PLUSmedlem, men du kan ikke skrive i klubbens forum.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2010

NoName

FrkLarsen skriver:

Jeg er her også endnu .

Ja, jeg synes også at her er enormt dødt i 3. kvartal, ingen kommentare eller billeder, det skam ærgeligt! 

Og så har jeg da også lagt mærke til at det kun er dig, der kommentere billeder af Emilie når der endelig kommer billeder ind.

Knuuusser

- vi må prøve at holde gang i kvartalet...

Anmeld

1. november 2010

Corn

Ja okay... Jeg er jo ikke plus-medlem...

Og jeg læser mere herinde end jeg skriver, og vedr. billedetråde, så smider jeg helst ikke for mange billeder af mine børn på nettet... (derfor er min facebook-profil også helt anonym for ikke-venner)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.