Min datter "hiver" i brystet ved amning..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.553 visninger
3 svar
0 synes godt om
18. oktober 2010

sismofutten

Hej alle sammen,

Jeg har lige brug for at høre Jeres erfaringer :-)

Nogen gange, når jeg ammer min datter på 4 uger, begynder hun at hive ud i mit bryst, med hendes mund og så tænkter jeg bare om der var nogen af Jer der vidste hvorfor?

Den ene dag, troede jeg at jeg har fundet fidusen i det, og at det var fordi hun at hun skulle bøvse eller prutte, men det havde jeg bare ikke lige held med i dag..

Jeg kan ellers ikke rigtig se nogen sammenhæng i det - altså, det er ikke hver dag, og heller ikke samme tid på dagen, eller kun ved det ene bryst, eller lignende..

Har I prøvet noget lignende?

Knus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2010

Mathilde

Ja Celina hev også på den måde du beskriver og det gjorde en af de andre børn i mødregruppen også.

Jeg tror bare hun enten er utålmodig eller måske forsøger hun at øge din mælkeproduktion. Hvilket tit sker omkring den alder din datter har. Vil hun også gerne lægges til oftere end normalt?

Anmeld

18. oktober 2010

Tulle28

Enig med Mathilde;-)

Anmeld

19. oktober 2010

sismofutten

Så lavede hun lige nummeret igen - denne gang blev hun virkelig hysterisk og rev både hende selv og mig..

Jeg plejer at give hende ca. 10 min. på et bryst, og så får hun det andet bryst ca. 2-3 timer senere - men de sidste par dage, har hun ville have begge to - og det er lige som om det er til sidst af de 10. min. hun går amok - tager hende op for at bøvse, og lægger hende til samme bryst, hvor hun går amok igen - så skifter jeg bryst, og så falder hun til ro...

Jeg har lige fået bogen "Vidunderlige uger" ind af døren, og vil da straks hun er faldet til ro, læse om de der "Tigerspring" :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.