Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
WOW og jeg har fået at vide min ligner en bold din slår vist... hihi
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det er altså en rigtig rigtig smuk mave du har
sofie85 skriver: wauw, sikke en stor flot mave, den er jo nærmest helt rund som en bold Så føler jeg mig ikke så stor længere, hehe... Det må da blive meget snart at den lille kommer ud, held og lykke
wauw, sikke en stor flot mave, den er jo nærmest helt rund som en bold Så føler jeg mig ikke så stor længere, hehe...
Det må da blive meget snart at den lille kommer ud, held og lykke
He he.. den store mave kommer nok også til dig Ja håber også snart hun kommer.. det ville være mega rart
mor-til-vanessa skriver: hold da helt op en smuk mave, det var da helt vildt. det ligner sådan en barbie mave, som man kunne sætte på ( ved ikke om du kan huske de der gravid barbier?? )- er iøvrigt en kompliment :-) den er bare så smuk
hold da helt op en smuk mave, det var da helt vildt.
det ligner sådan en barbie mave, som man kunne sætte på ( ved ikke om du kan huske de der gravid barbier?? )- er iøvrigt en kompliment :-)
den er bare så smuk
He he.. Det sagde min veninde faktisk også da hun så de billeder Synes også selv det ser vildt ud.., blev overrasket efter jeg havde taget billedet. Tak for dine søde ord
Baagøe skriver: Så fin og rund en mave
Så fin og rund en mave
Tarkkk
Mathilde & Frederikkesmor skriver: Hold nu helt ferie!!! Sikke én flot mave du har - den sidder bare liiige hvor den skal Det er godt jeg ikke er gravid længere, for så ville misundelsen da slet ikke være til at bære
Hold nu helt ferie!!! Sikke én flot mave du har - den sidder bare liiige hvor den skal
Det er godt jeg ikke er gravid længere, for så ville misundelsen da slet ikke være til at bære
He he.. Tak skal du have
isimaven skriver: Wauw!!!! Hvor er det bare en perfekt rund mave du render rundt med
Wauw!!!! Hvor er det bare en perfekt rund mave du render rundt med
Tak
forår skriver: Vildt flot mave du har der. tror det er den flotteste jeg nogen sinde har set
Vildt flot mave du har der. tror det er den flotteste jeg nogen sinde har set
Den flotteste du har set ?? Så kan jeg vidst ik fortjene pænere ord for idag
Hvor er du bare smuk gravid, sikke en lækker mave du har. Den sidder jo bare helt perfekt og hvor bærer du den bare flot.
Kommer jo helt til at savne maven, når man ser sådan en flot mave som din
Sama skriver: Ja så nærmer vi os terminen.. kan mærke utålmodigheden kommer snigende.. Men forsøger at nyde den sidste tid, og gøre den til noget positivt
Ja så nærmer vi os terminen.. kan mærke utålmodigheden kommer snigende.. Men forsøger at nyde den sidste tid, og gøre den til noget positivt
Nøj en smuk mave du har, helt kuglerund
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128