så er ferien slut eller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

257 visninger
7 svar
0 synes godt om
3. august 2008

Heidimed lea

på en måde starter den for mig imorgen. jeg har haft 3 børn hjemme i 3 uger, samt vi har bygget til, min far er død, nicolaj sover dårlig om natten.

så jo det har været dejlig at være sammen med ungerne i det skønne vejr, men nu trænger jeg til lidt ro og fred så jeg kan få tankerne på plads, og få ordnet huset. tænk sig imorgen kl. 10 så har jeg puttet Nicolaj og sidder foran Pc med en kop kaffe:) nå nej (min man kigger med) jeg knokler da med rengørringen *GGG* not;) ej jeg trænger virkelig til lidt ro oven på det med min far, trænger til at få tid til at reflekterere lidt over hans død og dets betydning for mig. kan i følge det.
knuser Heidi (som går helt skriveamok)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2008

Stumpen

Jeg kan sagtens følge dig... Da min bedstefar døde, fortalte min mor at hun havde læst engang at man skulle gennem de fire årstider inden man var klar til at give slip eller noget i den stil.. For ved hver årstid vil der dukker nye gamle minder op.. (Vil det jo også foråret efter, men der har man jo fået det på afstand måske)

Men Ja, Heidi, lad hus og rod være hus og rod -bare rolig det skal nok blive der og få du slappet af og tænkt de tanker igennem som du har behov for.. Det er det vigtigste..

Det er da dejligt at høre fra dig, så du skriver bare.. ;)
(H)

Anmeld

3. august 2008

st

Hmm jeg har aldrig hørt den om årstiderne før, det var da egentlig en god, hvis man kan kalde den det, måde at få det hele sat i perspektiv på. Det er jo et eller andet sted helt naturligt at hver årstid har sine minder. Egentlig meget smukt.

Nå men ja Heidi, du skal dælme lade hus være hus, og tage dig mindst dage med afslapning og få tingene på plads mht. din far. Det er jo trods alt ikke mere end 8 uger siden du fødte. Og de 3 af dem har du været på og haft dit at se til. Nyd et par dage i fred og ro...... med god samvittighed og se så om du orker noget efter det ;)

st.

Anmeld

3. august 2008

Heidimed lea

tak for det. sødt af jer. må sige at jeg nu også slapper af med at gøre lidt rent, og ordne hjemmet i fred og ro. jeg er dog klar over at jeg skal passe godt på mig selv. kan selv mærke det, og da jeg fik lea og hun var ca 3 md fik jeg stress og måtte til psykolog, fandt dog ud af at det mest skyldtes træthed... så jo jeg lytter til mig selv denne gang(H)

min far og jeg havde ikke noget godt forhold. han var alkoholiker, så for ca 6 år siden tog jeg stor afstand til ham. hans død betyder dog alligevel at mange tanker kommer frem. de skal lige berabejdes. jeg er bare ikke så god til at give mig selv lov til det, men tror det kommer når jeg får ro til det

Anmeld

3. august 2008

Stumpen

Det vil jeg gerne tro.. Det er svært når ens forældre er alkoholiker (taler desværre lidt af erfaring)

Men altså hvis du nyder det, så må du gerne få vores adresse, for huset ser herrens ud :(

Anmeld

3. august 2008

Heidimed lea

nej tak... det er jeg for træt til ;) lukker også snart af for idag. Nicolaj vil have sin godnattår.... håber han sover godt i nat... hyggelig med lidt sludder. det må vi lave igen en anden dag, og så håbe at der kommer flere med(H)

Anmeld

3. august 2008

st

Sov godt,

Vi skrives ved en anden god gang.

st.

Anmeld

3. august 2008

Stumpen

Du må sove godt... Krydser fingre for at ham nikolajsen sover pænt i nat...
Nat nat...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.