uge 38+0 i morgen :D ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2010

morethanperfect

Nadia&Daniel skriver:

Fin mave søde  hvad er vægten (altså hans) kommet op på??

Tak .. Ehm sidste Tirsdag var det 2800 .. Men skal til jordemoder igen i morgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2010

Nadia&Daniel

morethanperfect skriver:

Tak .. Ehm sidste Tirsdag var det 2800 .. Men skal til jordemoder igen i morgen

Uhh spændende

Anmeld

18. oktober 2010

morethanperfect

Nadia&Daniel skriver:

Uhh spændende

Ja jeg glæder mig også .. 

Har godt nok haft det underligt her på det sidste , og har troet jeg skulle føde flere gange .. Har også haft snydeveer .. Hmm ...

Hva vejer jeres bebs ??

Anmeld

18. oktober 2010

Nadia&Daniel

Ja jeg glæder mig også .. 

Har godt nok haft det underligt her på det sidste , og har troet jeg skulle føde flere gange .. Har også haft snydeveer .. Hmm ...

Hva vejer jeres bebs ??

Du kan det med de snydeveer hva??

Jamen var hos JM i torsdags, hun sagde at h*n lå ned af, og snart godt på vej til at ligge fast. Plus hun skønnede h*n til 2300-2400 gram... Så vi gik glade derfra

Men men men...

Så var jeg til scanning fredag (hos den ledende overlæge) og han sagde: at h*n lå med hovedet oppe - så skal til vendingsforsøg imorgen kl. 13. Og hans maskine skønnede h*n til 2703 gram. Så gik derfra med blandede følelser

Vægten er super fin selvom det er lidt under kurven. Hovedets mål svarede til at jeg var i 35. uge. Mavens mål svarede til at jeg var i 35. uge. Og lårbenets mål svarede til at jeg var i 36. uge. Men han sagde det så fint ud plus hjertet var super og pulsen i navlesnoren var perfekt så det hjalpt lidt meget på humøret..

Så nu må vi se hvad der sker imorgen - håber (og satser) på at de får vendt h*n - så vi ikke skal overveje kejsersnit..

Anmeld

18. oktober 2010

morethanperfect

Nadia&Daniel skriver:

Du kan det med de snydeveer hva??

Jamen var hos JM i torsdags, hun sagde at h*n lå ned af, og snart godt på vej til at ligge fast. Plus hun skønnede h*n til 2300-2400 gram... Så vi gik glade derfra

Men men men...

Så var jeg til scanning fredag (hos den ledende overlæge) og han sagde: at h*n lå med hovedet oppe - så skal til vendingsforsøg imorgen kl. 13. Og hans maskine skønnede h*n til 2703 gram. Så gik derfra med blandede følelser

Vægten er super fin selvom det er lidt under kurven. Hovedets mål svarede til at jeg var i 35. uge. Mavens mål svarede til at jeg var i 35. uge. Og lårbenets mål svarede til at jeg var i 36. uge. Men han sagde det så fint ud plus hjertet var super og pulsen i navlesnoren var perfekt så det hjalpt lidt meget på humøret..

Så nu må vi se hvad der sker imorgen - håber (og satser) på at de får vendt h*n - så vi ikke skal overveje kejsersnit..

Puhh .. Ja det må virkelig ha været blandede følelser .. 

For de for h*n vendt !! Det ville være super ærgerligt med kejsersnit første gang !

Anmeld

18. oktober 2010

Nadia&Daniel

morethanperfect skriver:

Puhh .. Ja det må virkelig ha været blandede følelser .. 

For de for h*n vendt !! Det ville være super ærgerligt med kejsersnit første gang !

Det var meget med blandede følelser og masser af tanker i hovedet..

Det er der værst med kejsersnit, er tanken om smerterne bagefter, det at jeg næsten ingenting må 14 dage - 3 uger efter. Vil ikke have at Daniel's tid hjemme (de der 14 dage), skal gå med at jeg ingenting kan eller må

Anmeld

18. oktober 2010

morethanperfect

Nadia&Daniel skriver:

Det var meget med blandede følelser og masser af tanker i hovedet..

Det er der værst med kejsersnit, er tanken om smerterne bagefter, det at jeg næsten ingenting må 14 dage - 3 uger efter. Vil ikke have at Daniel's tid hjemme (de der 14 dage), skal gå med at jeg ingenting kan eller må

Nej det forstår jeg virkelig godt ! Men dejligt h*n vejer så meget ! .. 

Anmeld

18. oktober 2010

quar20

morethanperfect skriver:

Uhh 6 måneder .. Hvor meget tog du på under graviditeten ??

haha jeg tog sku 22kg på..

Og denne gang : Tjaa tabte mig 5kg lyn stærkt, og har stadig ikke taget den på og er i uge 34 nu..!!

Anmeld

18. oktober 2010

morethanperfect

quar20 skriver:

haha jeg tog sku 22kg på..

Og denne gang : Tjaa tabte mig 5kg lyn stærkt, og har stadig ikke taget den på og er i uge 34 nu..!!

Heh .. Det godt nok meget forskelligt

Anmeld

18. oktober 2010

quar20

morethanperfect skriver:

Heh .. Det godt nok meget forskelligt

Ja det er det ihvertfald..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.