Hej skønne kvinder.
Jeg har jo min søn Milan som n snart bliver 5 måneder(hold da helt op hvor går tiden stærkt!) Når men han plejer at komme i seng ved en 19 tiden hver aften, han er simpelthen ikke noget værd, hvis jeg trækker den længere end til 19.30. (Han har et stort søvn behov, heldigvis for det da hans mr også har det ;D Hehe.) Men altså, han plejer at vågne derimellem kl.7-7.30 hver morgen og nogen gange først kl.8. Men så her den sidste uges tid, er han allerede vågnet imellem kl.5-6!!!!! Og jeg sidder så her og undrer mig over hvorfor han dog lige pludselig begynder på det?!? Som sagt KAN jeg ikke trække den længere om aften, og selvom jeg gjorde det, vil han altså stadig vågne samme tidspunkt. Er det meget normalt at de lige pludselig begynder at vågne tidligere end de plejer eller er det bare en periode? Det skal lige siges at han har sovet igennem siden han var 4 uger. Så hans normale søvn rytme har jo været der i lang tid.
Hvis der er nogen af jer der sidder inde med nogle gode fif og ideer, eller råd, så skriv endelig 
Knus herfra
Anmeld