Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
trunte89 skriver: http://www.eurotoys.dk/main/index.asp?site=76& vn=09-100800Det er det her. Det følger telefon, 4 gule og 4 lyserøde tallerkner, gryde med låg, en anden ting med låg, 3 køkkenredskaber og 4 kager. Alle tingene er dem som du også ser på billedet.
http://www.eurotoys.dk/main/index.asp?site=76& vn=09-100800Det er det her. Det følger telefon, 4 gule og 4 lyserøde tallerkner, gryde med låg, en anden ting med låg, 3 køkkenredskaber og 4 kager. Alle tingene er dem som du også ser på billedet.
Så desværre lige at det var i Korsør. Lige langt nok væk
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
En skam du bor på sjælland
trunte89 skriver: Rigtig lækker Dukkevogn!Har tilladt mig at sætte standen som 'god men brugt'. Den har - som det kan ses på billederne - nogle skrammer da den har mange år på bagen. Men det er udelukkende kosmetisk. ( forlæderet skal dog syes ).Alt i alt en lækker vogn!Pris ide 500 kr obh legekøkken. Det er samlet og leget med en times tid. en pose med tilbehør medfølger. Pris ide 200 kr > Begge dele kan ses og hentes i korsør.
Rigtig lækker Dukkevogn!Har tilladt mig at sætte standen som 'god men brugt'. Den har - som det kan ses på billederne - nogle skrammer da den har mange år på bagen. Men det er udelukkende kosmetisk. ( forlæderet skal dog syes ).Alt i alt en lækker vogn!Pris ide 500 kr
obh legekøkken. Det er samlet og leget med en times tid. en pose med tilbehør medfølger.
Pris ide 200 kr
> Begge dele kan ses og hentes i korsør.
Hvor stabilt er køkkenet?? Altså er det sådan et som vælter hvis man rejser sig op af det?
Seker skriver: Hvor stabilt er køkkenet?? Altså er det sådan et som vælter hvis man rejser sig op af det?
trunte89 skriver: Tror ikke, at det vælter, men det er ikke så stabilt som fx et trækøkken.
Tror ikke, at det vælter, men det er ikke så stabilt som fx et trækøkken.
øv, du skal ikke lige ind til kbh. i weekenden den 19.-21. maj?
Jeg bor i Vestjylland, men skal over til mine forældre i den weekend
uhh sådan en dukkevogn havde jeg da jeg var bette ;-) den er dælme blevet travet nogle ture med ;-)
kan være man skulle undersøgre hvor den er henne i verden..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128