Hjælp! vil være sund og tynd!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

812 visninger
8 svar
0 synes godt om
18. oktober 2010

annec

Hej

Efter jeg fik den her spontane abort, har det sadt masser af tanker igang. Jeg vil jo prøve at blive gravid igen, men vil ikke være en tyksak længere Jeg har taget ekstrem på her det sidste stykke tid, og tranger til at tabe mig de her 8-10 kilo.

Jeg er så god til at starte på de her slankekure, men jeg er lige så god til at droppe dem igen Men det skal ikke ske den her gang!

Er der nogen der har nogle gode forslag til hvad jeg kan lave af sunde retter? især hvad jeg kan lave til middagsmad, eller hvad jeg kan spise når jeg bliver småsulten? Altså skal jo ikke på en slankekur, men skal spise sund og tabe mig, men stadig kan have lov til at leve! Hvis i forstår.

Og hvad med motion? Hvad gør i?

SÅ HJÆLP MIG! vil gerne høre hvad i gør?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2010

LouiseNielsen

annec skriver:

Hej

Efter jeg fik den her spontane abort, har det sadt masser af tanker igang. Jeg vil jo prøve at blive gravid igen, men vil ikke være en tyksak længere Jeg har taget ekstrem på her det sidste stykke tid, og tranger til at tabe mig de her 8-10 kilo.

Jeg er så god til at starte på de her slankekure, men jeg er lige så god til at droppe dem igen Men det skal ikke ske den her gang!

Er der nogen der har nogle gode forslag til hvad jeg kan lave af sunde retter? især hvad jeg kan lave til middagsmad, eller hvad jeg kan spise når jeg bliver småsulten? Altså skal jo ikke på en slankekur, men skal spise sund og tabe mig, men stadig kan have lov til at leve! Hvis i forstår.

Og hvad med motion? Hvad gør i?

SÅ HJÆLP MIG! vil gerne høre hvad i gør?

På dit billede ligner du betsemt ik en der behøver tabe dig....

Anmeld

18. oktober 2010

annec

Mange tak, det sku lang tid siden jeg har hørt det.

Men billedet er desværre næsten 8 mdr gammel, og har virkelig fået nogle usunde spisevaner siden da. Har taget rigtig meget på, og det trækker virkelig mit humør meget ned. Tror jeg har taget 8 kilo på siden da.

Anmeld

18. oktober 2010

LouiseNielsen

annec skriver:

Mange tak, det sku lang tid siden jeg har hørt det.

Men billedet er desværre næsten 8 mdr gammel, og har virkelig fået nogle usunde spisevaner siden da. Har taget rigtig meget på, og det trækker virkelig mit humør meget ned. Tror jeg har taget 8 kilo på siden da.

Må man være så fræk og bede om et nyt billede, så skal jeg lige forsøge at overbevise dig om du ik er ulækker tyk.....

Anmeld

18. oktober 2010

annec

haha, kan ikke finde nogle hvor man kan se det. men det kommer, lover jeg dig! Har virkelig taget på, har aldrig haft det dårlig med mig selv, men det har jeg virkelig fået nu. Og det er slet ikke sjovt.

Anmeld

18. oktober 2010

LouiseNielsen

annec skriver:

haha, kan ikke finde nogle hvor man kan se det. men det kommer, lover jeg dig! Har virkelig taget på, har aldrig haft det dårlig med mig selv, men det har jeg virkelig fået nu. Og det er slet ikke sjovt.

Er du så ked af hvordan du ser ud så er der jo kun en ting og gøre og det er at tabe dig de 8 kg, som du syntes der skal til....

Jeg tror du vil komme langt med alm sund fornuft, krydret med lidt motion..... Eller bare nogen gode gå ture!

Anmeld

18. oktober 2010

annec

Ja nemlig. Men jeg vil heller ikke på en eller anden stram slankekur, men bare ligge min meget usunde livsstil om og så dyrke noget motion

Anmeld

18. oktober 2010

LouiseNielsen

annec skriver:

Ja nemlig. Men jeg vil heller ikke på en eller anden stram slankekur, men bare ligge min meget usunde livsstil om og så dyrke noget motion

Søg lidt rundt på nettet efter nogen lækre sunde opskrifter....

Nu må jeg hellere i seng......

Havde en bette søn som ellers var klar på en fest nu her, men nu vandt jeg vist og fik ham til at sove igen, såå måske jeg også sku daffe i put-kassen..... Skulle bare liiiiiiige ind og tjekke herinde første!

Nat nat, sov godt....

Anmeld

18. oktober 2010

annec

hehe ja okay

Jo tak og i lige måde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.