Så er Hans Christian hjemme...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

268 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. august 2008

st

så nu ved jeg ikke lige hvor meget date jeg er til mere.

Maude.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2008

Stumpen

Ahhh, come on... Lugter han ikke af øl??? For så er det nu du skal blive fornærmet og tag comen og gå i seng :P

Anmeld

3. august 2008

st

Ha ha, nej han lugter faktisk slet ikke af øl. Han er lige ude at pakke bilen til i morgen. Der starter arbejdet igen, så han skal have alt det lånte værktøj med igen.

Ved godt du mente det i sjov, men det er faktisk utrolig svært at blive sur på Jeppe. Han er godheden selv, uden at være for meget. Altså på den fede måde. Han er virkelig skøn. (L)

st

Anmeld

3. august 2008

Stumpen

Fyda føjda, sådan en weekend væk fra hinanden får da vist lige homonerne til at springe ekstra højt 8D8D

Herhjemme er Karsten også godheden selv, det eneste minus han har er at han ikke skændes.....

Anmeld

3. august 2008

st

Jeppe vil gerne diskutere, og det er han ret god til. Han kan lukke kæften på mig med få ord. Han har en eller andet mystisk evne til at få sagt tingene på en måde, så man bare står og er fuldstændig tabt bag en vogn. Jeg har sagt til ham han skulle tage o blive advokat, han ville kunne vinde mange sager med hans kommunikative evner.

st, som selv hader at diskutere, men mere til at debatere. Og egentlig kun fordi jeg kun forbinder ordet diskutere med noget egativt, og det behøver det naturligvis ikke at være.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.