Opskrifter på lækker juice søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.024 visninger
8 svar
0 synes godt om
17. oktober 2010

Astrid P

Jeg har investeret i en fantastisk juicemaskine, og det er love at first taste! Her i morges fik hele den lille familie en lækker og meget smuk juice af æbler, pærer og gulerødder. Det er fuldstændigt vildt hvad den maskine kan, men jeg er nok en kende idéforladt ift. hvad man kan bruge i sådan en. Jeg har købt rødbeder, og regner med at prøve en æble/gulerods/rødbede-juice i morgen. Men kan man mon også bruge grove grøntsager som fx. blomkål og broccoli?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2010

Sofia

Jeg presser juice hver dag, men er ikke så kreativ. Laver den enten med et miks af grape og appelsin eller et miks af citron og appelsin! Elsker juice.

Anmeld

17. oktober 2010

TTM

Det er nok et dumt spørgsmål (Og undskyld jeg bruger din tråd )

Men er de ikke sindsygt svære og rengøre??

Tænker nemlig tit på og lave min egen juice, men bliver altid bremset af at jeg frygter man ikke kan rengøre den ordenligt...

Anmeld

17. oktober 2010

Astrid P

ProjektBaby nu med håb skriver:

Det er nok et dumt spørgsmål (Og undskyld jeg bruger din tråd )

Men er de ikke sindsygt svære og rengøre??

Tænker nemlig tit på og lave min egen juice, men bliver altid bremset af at jeg frygter man ikke kan rengøre den ordenligt...

Overhovedet ikke... Den er nem at skille ad, og alle løse dele kan gå i opvaskeren! Så det er nemt, og godt det samme, for ellers ville jeg aldrig få den brugt...

Anmeld

17. oktober 2010

TTM

ja okay, så kan det jo næsten ikke blive nemmere...!!

tak for svaret, så vil jeg da gå på jagt efter en fornuftig en

Er der stor forskel på de dyre og billige??

Tror jeg ville lave ; Ananas/appelsin/æble/melon (Smagte det på en restaurant - lige min smag)

Anmeld

17. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

blomkål og brocoli er for lidt væske i tror jeg.

Men ellers kan du bruge frugter, rodfrugter og bær er også glad for min ...

Anmeld

18. oktober 2010

Astrid P

Zafir skriver:

blomkål og brocoli er for lidt væske i tror jeg.

Men ellers kan du bruge frugter, rodfrugter og bær er også glad for min ...

Jeg lavede en skøn og meget smuk juice i morges med rødbeder, som jo også er en rodfrugt. Men har du prøvet med selleri, persillerod eller pastinak? Jeg er lidt tilbagholdende med rodfrugterne, for jeg er bange for at de smager for meget igennem... Eller kan man camouflere smagen med gulerødder og æbler? Rødbeden smagte meget kraftigt, men blandet med æble og gulerødder var det super lækkert og den vildeste farve!

Anmeld

18. oktober 2010

L.J.L

2 gode opskrifter:

1 dåse ananas,2 håndfulde jordbær,

æblejuice/appelsinjuice til du synes den er flydende nok,

isterninger

2 gulerødder

2 æbler (med skræl bare fjern kærnehuset)

en smule ingefær

appelsinjuice til du synes den er flydende nok

Anmeld

18. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Astrid P skriver:

Jeg lavede en skøn og meget smuk juice i morges med rødbeder, som jo også er en rodfrugt. Men har du prøvet med selleri, persillerod eller pastinak? Jeg er lidt tilbagholdende med rodfrugterne, for jeg er bange for at de smager for meget igennem... Eller kan man camouflere smagen med gulerødder og æbler? Rødbeden smagte meget kraftigt, men blandet med æble og gulerødder var det super lækkert og den vildeste farve!

Nej, det har jeg faktisk ikke prøvet. For jeg er mega kræsen med grønsager og rå grønsager Så jeg er mest til frugter og gulerødder selv - og lidt rødbeder Det er derfor jeg sagde at jeg tror du skal bruge de ting du helst selv kan lide

Men jeg tror det er fint med rodfrugter fordi ejg tror der er meget væske i...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.