Hende Lotte Heise....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

327 visninger
3 svar
0 synes godt om
3. august 2008

st

står og skaber sig foran mig i flimmeren lige nu. Hun er simpelthen så åndsvag og irriterende, at hun er sjov. Hendes irriterende måde nogle gange at få tingene sagt på, kan få mig til at krumme tæer, men hun er altså også sjov. Jeg synes hun nogle gange er desperat for at vise sine lange ben og skaber sig som om hun har taget et eller andet. Men hun får altså smilet frem ind i mellem.

Jeg har dog haft en træls oplevelse med hende i en føtex i Århus. Hun jordede ind i min hæl med sin indkøbsvogn, og blaprede op om hvor travlt hun havde. Efter en lang smøre kom der dog et højt undskyld, men jeg har et show om lidt. Ja og hvad så, du kunne bare have nøjes med at sige undskyld din struds.

Hvordan har du det med Heisen, kranen som hun hedder her i huset.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2008

Stumpen

Uha det er ved at være år siden jeg har set noget til hende i tv.. Viste egentlig godt at hun kom i aften, men havde da svedt det ud igen..
Jeg tror faktisk at jeg har det okay med hende, hun ligger for langt væk i huskeren til at jeg kan kalde hende frem...

Men ja kranen kunne nøjes med et undskyld, men tror generelt kvinden taler et øre af en vis person....

Anmeld

4. august 2008

Munder

Jeg er absolut ikke fan af hende, og så derfor heller ikke det der program med hende:D

Anmeld

4. august 2008

3rollinger

Jeg saa hende tilfaeldigvis da jeg var hjemme og jeg kan saadan set godt lide hende. Isaer fordi hun virker saa fandenivolsk og selvsikker. Hvilket jo samtidig er det der ogsaa irriterer blindtarmen lidt.

Men i det store hele synes jeg hun er fed, paa den fede maade, selvfoelgelig.

Knus
st

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.