dårlig mor??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

732 visninger
8 svar
0 synes godt om
17. oktober 2010

nvm

er jeg den eneste der til tider kan følge sig som en dårlig mor?

hvis ikk man lige har haft leget nok med barnet, eller skældt for meget ud osv? er der aldrig nogen af jer der sidder med dårlig samvittighed om aften når barnet sover?og tænker fx: ej hvorfor råbte jeg lige der, eller hvorfor skældte jeg så meget ud over en lille ting osv osv

jeg kan godt føle sådan engang imellem, og især her i tiderne hvor jeg er højgravid, jeg orker ikke lige så meget som jeg har gjort, blir hurtig tæt osv...

jeg prøver selvf. så meget som jeg kan at være den "gode mor" for vil virkelig ikke svigte min datter...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2010

Pige2009

Jeg tror ALLE mødre hr prøvet den følelse Så du er i hvert fald ikke alene - tværtimod. Selv føler jeg ikke jeg har ret meget overskud lige for tiden, og jeg syens Laura bliver lidt forsømt Vi har alle vores kæpheste at slås med...

Er sikker på, du er en fantastisk mor!

Anmeld

17. oktober 2010

L.J.L

Nej du er absolut ikke den eneste!

Jeg spekulerer tit på om jeg nu også gør det godt nok for min søn. Jeg ved der er ting som andre gør som jeg ikke gør på samme måde, og så kan man ikke lade være med at tænke om jeg er en dårlig mor.

Men så kommer jeg til at tænke på at man jo kun er den bedste for ens barn, og alle gør tingene på hver deres måde.

Anmeld

17. oktober 2010

Low

Jeg har en søn på 3,5 måned og jeg kan godt føle en gang imellem at jeg ikke laver nok med min søn. Jeg ved inderst inde godt at jeg ikke er dårlig men han er jo ikke gammel nok til jeg kan lege en leg med ham og han er ikke gammel nok til at forstå hvad jeg siger når jeg fortæller ham at jeg elsker ham og at han er den bedste for mig. Jeg prøver at øve med ham så meget som muligt og han griner og smiler flere gange om dagen, hver dag og er glad, han græder næsten aldrig det er meget sjældent at han græder. Men jeg kan godt føle at det jeg gør ikke er godt nok

Anmeld

17. oktober 2010

nvm

jeg synes bare jeg er så dårlig til at finde på noget med min datter, især her i de kolde tider. om sommeren er det intet problem.

men er glad for at høre, jeg ikke er den eneste der kender til den følelse, nogen gange kan jeg faktisk godt fælde en tåre fordi jeg føler jeg har været en dårlig mor lige den dag.. tror bare det fordi jeg elsker hende så meget, er så bange for at svigte hende, især når nr 2 kommer. jeg er jo kun mig selv og mine piger.

Anmeld

17. oktober 2010

quar20

nvm skriver:

jeg synes bare jeg er så dårlig til at finde på noget med min datter, især her i de kolde tider. om sommeren er det intet problem.

men er glad for at høre, jeg ikke er den eneste der kender til den følelse, nogen gange kan jeg faktisk godt fælde en tåre fordi jeg føler jeg har været en dårlig mor lige den dag.. tror bare det fordi jeg elsker hende så meget, er så bange for at svigte hende, især når nr 2 kommer. jeg er jo kun mig selv og mine piger.

Selvom jeg har min mand som selvfølgelig støtter mig og hjælper mig nu hvor jeg også kan kalde mig højgravid ( uge 34 og KÆMPE stor )..!! Vi har en søn på 20 måneder og der er virkelig gang i rumpen på ham..

Ja nogen kalder det hormoner at jeg kan snotgræde over at jeg ikke har overskud til lige netop den leg han gerne vil - eller kan blive rigtig møg irritereret over at han fiser ud og gør noget af det han ikke må når han ved at han ikke må det ( HALLILULIA FOR TRODSALDEREN/SELVSTÆNDIGALDEREN )..!! Jeg vælger at kalder det ren og skær kærlighed til ham..!! Jeg føler virkelig jeg svigter ham ved at jeg ikke kan tage rutsjebanen med ham, eller lige løfte ham fra bil også ind til os.. Jamen små ting som vælter hans hverdag i 5 min.. Men lige de 5min er der hvor jeg føler mig som VERDENS DÅRLIGSTE MOR...!!

Så jeg kender følelsen...!! Så udemærket..!

Anmeld

17. oktober 2010

nvm

quar20 skriver:

Selvom jeg har min mand som selvfølgelig støtter mig og hjælper mig nu hvor jeg også kan kalde mig højgravid ( uge 34 og KÆMPE stor )..!! Vi har en søn på 20 måneder og der er virkelig gang i rumpen på ham..

Ja nogen kalder det hormoner at jeg kan snotgræde over at jeg ikke har overskud til lige netop den leg han gerne vil - eller kan blive rigtig møg irritereret over at han fiser ud og gør noget af det han ikke må når han ved at han ikke må det ( HALLILULIA FOR TRODSALDEREN/SELVSTÆNDIGALDEREN )..!! Jeg vælger at kalder det ren og skær kærlighed til ham..!! Jeg føler virkelig jeg svigter ham ved at jeg ikke kan tage rutsjebanen med ham, eller lige løfte ham fra bil også ind til os.. Jamen små ting som vælter hans hverdag i 5 min.. Men lige de 5min er der hvor jeg føler mig som VERDENS DÅRLIGSTE MOR...!!

Så jeg kender følelsen...!! Så udemærket..!

ja selvom man har mand, så det jo stadig mor er der er den bedste hehe

men ja har det sådan set på samme måde som dig, skal heldigvis ikke løfte osv på min datter da hun er 4 år, men hun vil stadig gerne lege nogen lege som jeg ikke lige orker.... så det blir ofte bare en film eller puslespil..

men ja vi gør jo vores bedste, og vi er IKKE dårlige mødre. vi vil dem jo det bedste i verden selvom vi ikke altid kan være der 100%

Anmeld

18. oktober 2010

mor83'

jep kender det godt - Min søn fik for meget skældt ud her i week endda uden grund. det var dumme mor der var for stresset.

Har vildt dårlig samvittighed over det!!

Så nu er det med at give ham masse love fra nu af.

Anmeld

18. oktober 2010

Lone Jakobsen

desværre fødes den dårlige samvittighed med barnet. så ja, alle mødrer kender det. det bedste man kan gøre er at tænke godt over det, og give slip.

lov dig selv at det bliver bedre imorgen.... vi har alle dårlige dage. det er bare tegn på at vi er mennesker. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.