Hængemås bukser :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.858 visninger
21 svar
0 synes godt om
17. oktober 2010

Fru.Mäes <3

... Sælger disse 2 par bukser, da jeg lige så stille lakker mod enden af min graviditet..

SÅ synes du om disse par bukser, så kan de købes for en billig penge...

Begge par er købt for 299 kr. pr. par. Og det er virkelig begrænset hvor meget de er brugt...

Så NU kan du få begge par for 299 kr. INTERESSERET?

Eller et enkelt par for 180 kr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2010

Fru.Mäes <3

op...

Anmeld

22. oktober 2010

eliasogmor

ihh hvor er de fine..men er ikke gravid.... op med denne igen

Anmeld

22. oktober 2010

Julieogbaby

Hold op hvor er bukserne på billed to fede! Hvad mærke er det og er det ventebukser eller bare bukser der er herlige når man er gravid? - har ikke mave endnu, så er lidt blank på det område

Anmeld

22. oktober 2010

Fru.Mäes <3

eliasogmor skriver:

ihh hvor er de fine..men er ikke gravid.... op med denne igen

De er HELT vildt fantastiske

Anmeld

22. oktober 2010

Fru.Mäes <3

Julieogbaby skriver:

Hold op hvor er bukserne på billed to fede! Hvad mærke er det og er det ventebukser eller bare bukser der er herlige når man er gravid? - har ikke mave endnu, så er lidt blank på det område

Bukserne på bille 2 er fra VERO MODA - og det er ikke ventebukser.. MEN der er nemlig en dejlig stor rib rundt om maven, så den strammer ikke på mavsen

SÅ de kan nemt bruges af folk som ikke er gravide. Jeg købte dem inden jeg belv gravid, og de var SÅ fede på, virkelig med hængemås.. MEN så alligevel, kommer de bare ind i skabet også glemmer man dem helt - er mere en leggins pige når det kommer til stykket..

De kan faktisk trækkes så langt op, at man kan bruge den som tubedragt/buksedragt - vel og mærkede til sommer så

Krams Rikke

Anmeld

22. oktober 2010

Julieogbaby

Hvilken størrelse er de, og hvilken størrelse er du normalt (om jeg må spørge!?).

Anmeld

22. oktober 2010

Fru.Mäes <3

Julieogbaby skriver:

Hvilken størrelse er de, og hvilken størrelse er du normalt (om jeg må spørge!?).

Det er en str. XL - der var kun den str. tilbage - og MÅTTE bare eje dem! SÅ der er meget hængemås i dem

Jamen jeg bruger str. L-XL og 40-42 normalt, når jeg ikke er gravid.. I bukser  

Anmeld

22. oktober 2010

Julieogbaby

FrøkenHedegaard skriver:

Det er en str. XL - der var kun den str. tilbage - og MÅTTE bare eje dem! SÅ der er meget hængemås i dem

Jamen jeg bruger str. L-XL og 40-42 normalt, når jeg ikke er gravid.. I bukser  

Ih, øv . Så tror jeg altså de bliver for hængenumse til mig

Anmeld

22. oktober 2010

Fru.Mäes <3

Julieogbaby skriver:

Ih, øv . Så tror jeg altså de bliver for hængenumse til mig

Ha ha - de bliver måske til HÆNGE efter dig mås bukser  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.